אודי ישראל מתכוננת להשקת מכונית הדגל שלה בשבוע הבא ומעלה את הקרב בתחום הפאר להילוך גבוה יותר. נסיכת האלומיניום החדשה של אודי אשר הוצגה בסוף השנה שעברה, כבר נחתה בארץ והיא תיחשף לקהל בימים הקרובים. היא מגיעה אלינו זמן קצר אחרי השקת היגואר XJ החדשה ומקצה שיפורים ללקסוס LS ושנה אחרי תחילת השיווק המוצלחת לסדרה 7 החדשה. הגעתה בפירוש אמורה לחמם את התחרות בגזרת הפאר ולחזק את מעמדה של אודי בקטגוריה.בתחילת הדרך תוצע אודי A8 החדשה עם מנוע אחד בלבד ה-V8 בנפח 4.2 ליטר (הזרקה ישירה) שמייצר 372 כ"ס. זה ישודך לתיבה האוטומטית החדשה שלה שמונה הילוכים. בזכות מערך הקוואטרו יעבור כל הכוח הזה לארבעת הגלגלים והביצועים כמובן טובים (250 קמ"ש מרביים ו-5.7 ש' למאה).

היציאה לדרך עם גרסה אחת בעלת מנוע גדול מכתיבה כמובן מחיר גבוה למדי. זה יעמוד על 846,000 שקלים (עדיין זול מהיגואר המקבילה). כל זה אומר שה-A8 החדשה יקרה מהותית מבעבר, וזה בולט עוד יותר כרגע כאשר עדיין אין תחליף לגרסאות ה-V6. אבל המכונית החדשה מצוידת ומתקדמת יותר. בין היתר כוללת הרשימה הארוכה חישוקי 19", פנסי קסנון, מצלמה אחורית, מערכת שמע של בוס, ומערכות זיהוי וההתראה המוקדמת ממכשולים.
לקראת סוף השנה אמורה לנחות כאן גרסת ה-3.0 ליטר המוגדשת עם מחיר שיעמוד על כ-750,000 שקלים. הגרסה הארוכה, שנחשפה לאחרונה בסין תגיע אלינו במהלך 2011 וכך כנראה גם מהדורת ה-S8 הספורטיבית הצפויה להחשף בקרוב.