לב.מ.וו, חלוצה בנישות לא מעטות (X5, X3 ובעצם כמעט כל דגמי ה-X), לא הייתה עד כה מתחרה ישירה בסגמנט ה"קופה-4-דלתות". הרעיון, שעל פניו נראה מיותר (סדאן פחות מרווחת ויותר יקרה?), זכה להצלחה רבה בזכות העיצוב מרהיב-העין של מרצדס CLS פורצת-הדרך ושל מתחרותיה. ב.מ.וו אמנם נשארה זמן-מה מאחור, אך כעת היא מתעתדת לסגור את הפער; והראייה לכך היא ה'גראן קופה קונספט' אשר נחשפת בימים אלה ממש בתערוכת בייג'ין.

למעשה, מכונית הקונספט נראית כמעט מוכנה לייצור, ובעצם מהווה המשך ישיר לקונספט 'CS' שהוצגה אף היא בסין – תערוכת שנחאי 2007. כרגע מוצגת המכונית תחת השם 'גראן קופה', אך ככל הנראה תשויך לסדרה 6 תחת השם 'ב.מ.וו סדרה 6 גראן קופה' (כמה מפתיע). המכונית נמוכה בכמעט 10 ס"מ מסדרה 5 וסדרה 7, עם ממד גובה של 140 ס"מ, ונמצאת ביניהן בממד האורך עם כמעט 5 מטרים.

בהודעה לעיתונות מלאת השבחים העצמיים לא פורסמו נתונים נוספים, למעט אזכור השימוש בנורות לד לפנסים הקדמיים והאחוריים, הדגשת פרטים עיצוביים כפס הבלימה הנמתח לאורך חלקה העליון של השמשה האחורית ורביעיית פתחי המפלט, וכן התמקדות בפרופורציות הספורטיביות הרחבות והארוכות, עם בסיס הגלגלים הארוך וסרחי העודף הקצרים. כמו-כן, לא נמסרו מחירים צפויים או הערכה לתחילת השיווק.