אלפא רומיאו מיטו קוואדרופוליו – או בעברית צחה: עלה תלתן ירוקכמו שצפינו הגרסה החזקה ביותר לאלפא רומיאו מיטו, שנושאת את השם המיתולוגי קוואדרופוליו – או בעברית צחה עלה תלתן ירוק – נוחתת בארץ. הגרסה החמימה שתהיה החזקה ביותר בהיצע המקומי מצוידת במנוע המולטיאייר החדש בנפח 1.4 ליטר שמייצר הספק של 170 כ"ס. זה אומר מהירות מרבית של 218 קמ"ש והאצה למאה קמ"ש ב-7.8 ש'. לטובת החיסכון המנוע משודך למערכת "עצור-וסע".

גרסת עלה תלתן ירוק של אלפא רומיאו מיטו תגיע ברמת גימור גבוה יחסית עם מלוא הציוד הבטיחותי והאבזור (בקרת אקלים מערכת שמע) וגם עם חישוקי 17" (225/45). מחירה יעמוד על 183,000 שקלים.
ניר בן שלמה, ראש מותג אלפא רומיאו בארץ מאמין שניתן יהיה למכור יותר מ-50 מכוניות כאלה בשנה. בינתיים ממתינים בסוכנות המקומית גם לנחיתתה הקריבה של המיטו עם תיבת ה-DDCT – התיבה האוטומטית כפולת המצמדים של קונצרן פיאט. המיטו הזו תגיע עם גרסה חזקה פחות של מנוע המולטיאייר שלו 135 כ"ס (יחידת כוח שתוך שנה תחליף את המנוע החלש בהיצע). המחיר ינוע סביב ה-160,000 שקלים. עם שתי המצטרפות החדשות בהיצע מצפים באלפא להכפיל השנה את מכירות המיטו ולהגיע לכמות של 300 מכוניות לעומת 140 בשנה שעברה.

כדאי להזכיר שתוך חודשים ספורים תשיק סמל"ת, היבואנית, את אלפא רומיאו ג'ולייטה החדשה שאמורה להפוך למכונית הנמכרת ביותר של המותג בארץ, ולכן גם לשנות משמעותית את מעמדו.