בתחילת אפריל תיפתח תערוכת הרכב של ניו-יורק, וקיה משחררת היום (א') טיזר נוסף לקראתה – תמונות ראשונות של המג'נטיס החדשה, בעקבות האיורים שפורסמו בחודש שעבר. כרגע החברה עדיין לא משחררת פרטים טכניים, אך לפחות מבחינה עיצובית מדובר במהפכה לעומת המג'נטיס הנוכחית והשגרתית למראה.
החזית זוכה לקו העיצוב החדש של החברה, בדומה לקיה פורטה הנאה ולספורטאז' שהוצג זה עתה בתערוכת ז'נבה, בעוד החלון האחורי וקורה C ממשיכים כמעט עד לקצה תא המטען ויוצרים מבנה דמוי קופה. אפשר אומנם למצוא אזכורים בקווים ל-MG550 של סאיק מלפנים וליגואר XF מאחור – אך לפחות לפי התמונות התוצאה מאוד הרמונית ומושכת.
פרט מעניין הוא שהעיצוב החיצוני גובש במטה האירופאי של קיה בפרנקפורט, בעוד על העיצוב הפנימי שקדו בסדנה הקליפורנית של החברה (למרות שתמונות של תא הנוסעים טרם פורסמו...). עוד נציין כי בתחילת הדרך תשווק המג'נטיס בתצורת סדאן בלבד, אך פיטר שרייר, המעצב הראשי של קיה, רמז על ייתכנות לגרסת סטיישן בעתיד, לראשונה במג'נטיס.
מבחינה מכאנית תתבסס קיה מג'נטיס על פלטפורמת יונדאי סונטה האמריקאית. כן, בניגוד ליונדאי סונטה שלה גרסה אחת המיועדת לשוק האמריקאי והקוריאני וגרסה אחרת המיועדת לשוק האירופי (ואלינו), למג'נטיס רק גרסה אחת. כך לפחות על פי המידע שבידינו כעת. על כן המג'נטיס צפויה להיות ארוכה ורחבה מבעבר. בסיס הגלגלים של הסונטה האמריקאית עומד על 279 ס"מ, שיפור של 7 ס"מ ביחס לדור הנוכחי של המג'נטיס.
אפשר בהחלט לצפות שליין יחידות הכוח יכלול את מנוע ה-2.4 ל' הזרקה ישירה ואת מנוע ה-2.0 ל' המעודכן (166 כ"ס) בשידוך לתיבה אוטומטית חדשה עם שישה הילוכים, כמו גם את יחידות הדיזל שהוצגו בספורטאז' החדש – 2.0 ליטר בהספק מרבי של 136 או 184 כ"ס. יש אפילו שמועות על גרסה היברידית עתידית, שתצטרף לגרסה ההיברידית של הפורטה אשר מוצעת בקוריאה.
המג'נטיס החדשה תגיע גם לשוק האירופאי ואלינו ב-2011 וקרוב לוודאי שאף תזכה עד אז לשם חדש.