כבר לפני כחצי שנה דיווחנו לכם על פולקסווגן טוארג חדש לגמרי שאמור להיחשף בתחילת השנה, כדגם 2011. החשיפה המלאה אמורה להיות אחת מנקודות השיא של פולקסווגן בתערוכת ז'נבה, שתפתח שעריה או-טו-טו, במרץ הקרוב. בפולקסווגן תכננו חשיפה מוקדמת באמצעות פרסום תמונות ומפרטים כבר ב-10 לפברואר, אבל דליפה מביכה, מכיוון ממש לא צפוי, קצת משבשת את השמחה.
ובכן, בשתי התמונות שלפניכם ניתן לראות את הפולקסווגן טוארג החדש – לא הדבר האמיתי אבל מאוד דומה לו, בדמות ...מכונית מודל מתוצרת חברה שקיבלה את האישור לייצר את הטוארג החדש בקנה מידה מוקטן, אך מן הסתם אמורה היתה להתחיל לשווק את הצעצוע רק לאחר חשיפת הדבר האמיתי...
מוצא התמונות מסריקת דפי קטלוג חדש של יצרנית מכוניות מודל, ונכון לעכשיו לא ידוע כיצד – ובאמצעות מי – מצאו דרכן לרשת. אין ספק אבל שבפולקסווגן לא ממש שמחו לגלות זאת.

2 התמונות הבודדות שדלפו לרשת אמנם אינן באיכות גבוהה, אך ניתן לזהות בנקל את קווי המתאר המאפיינים של הטוארג החדש, בהם בראש ובראשונה השמירה על המראה הכללי המוכר וקבלת הפרצוף החדש של פולקסווגן, כפי שראינו בפולקסווגן גולף החדשה, בפולקסווגן פולו החדשה או בטנדר פולקסווגן אמארוק. עוד ניתן לשער שהממדים לא תפחו יתר על המידה, ובסעיף המשקל חלה ככל הנראה הפחתה משמעותית (שמועות מדברות על כ-300 ק"ג ביחס לדגמים הנוכחיים), בכדי לאפשר גרסה היברידית שלא תעבור את רף המשקל ההגיוני.

מעבר לכך (ולמה שפרסמנו בעבר) עוד לא ידוע דבר ובפולקסווגן לא פרסמו כל נתון רשמי. לשם כך ניאלץ בכל זאת להמתין עוד 10 ימים...