אורי גלבוע, מנכ"ל חטיבת המכוניות הפרטיות של מאיר, הפגין אופטימיות גדולה יותר "נתח השוק של הונדה עומד על כ-7% והוא לא יקטן בשנה הבאה. וולוו תמסור השנה 1,100 מכוניות. אנחנו משיקים את ה-60XC ב-2009 ומצפים לגדול ל-1,400 מכוניות בשנה הבאה. יגואר תסיים את השנה עם 130 מכוניות והיא תמכור כ-100 מכוניות בשנה הבאה".
מכירות הונדה בישראל אמורות לקבל דחיפה משמעותית עם השקת האינסייט ההיברידית שתצטרף להיצע המקומי בחודש אפריל השנה. האינסייט אינה מחליפה אף דגם וגלבוע צופה מכירת 1,500 מכוניות כאלה בשנה. וגם אם חלק מסוים יגיע מלקוחות הסיוויק ההיברידית שנמכרת בקצב של 1,000 לשנה, עדיין רוב המכירות יתווספו לכמות הנוכחית. תנופה נוספת אמורה להגיע מכיוונה של הג'אז החדשה שגם אותה תשיק הונדה בתחילת השנה. ואם לא די בכך בסוף השנה צפויה הונדה להשיק קופה היברידית שלא תהיה יקרה.
לדפי הונדה בקטלוג 'אוטו'
לדפי וולוו בקטלוג 'אוטו'
לדפי יגואר בקטלוג 'אוטו'
לכתבה זו התפרסמו תגובות
תגובה חדשה