דגמי 2017 החדשים - הדגמים שיגיעו השנה לישראל - אוטו

דגמי 2017 החדשים - הדגמים שיגיעו השנה לישראל

ריכזנו עבורכם את כל הדגמים שיגיעו אלינו בשנה הקרובה. הרשימה ארוכה

שנה חלפה, שנה באה – ואיתה גם דגמים חדשים ומחודשים. כדי לעשות לכם סדר, ריכזנו את כל החידושים הצפויים בכתבה אחת - ואם אתם שוקלים להחליף רכב בקרוב, כדאי לקרוא אותה בעיון רב במיוחד.
מטבע הדברים, בכתבה כזו המידע מובא בתמציתיות - מידע מלא יותר ניתן למצוא בידיעות הנפרדות על כל דגם באתר.
MG
מותג MG צפוי להתחזק בתשע"ז עם בואו של ה-GS – רכב הפנאי הראשון של היצרן, המיועד להתחרות ביונדאי טוסון ובקיה ספורטאז'. ל-GS מנוע טורבו בנזין בנפח 1.5 ליטר המפיק 170 כ"ס, תיבה רובוטית דו-מצמדית (7 היל') והנעה קדמית או כפולה. כרגע לא ברור מתי בדיוק יגיע.
אבארט
מותג הספורט האיטלקי יתחדש בנובמבר הקרוב בשני דגמים: 500 מחודשת ו-124, רודסטר הנשענת על רצפת מאזדה MX5, אך עם מכלולי הנעה שונים (מנוע טורבו, תיבה אוטומטית – לפחות כאופציה).
אודי
מותג אודי צפוי להתחזק השנה באופן משמעותי בשוק רכבי הפנאי: Q2, דגם חדש הממוצב מתחת ל-Q3, יגיע עוד השנה. באמצע 2017 יגיע Q5 חדש, שמחליף את אחד מרבי המכר של החברה. כמו כן תגיע אודי A5 חדשה – בתחילת השנה תגיע גרסת הקופה, ובאמצע השנה תגיע גרסת הספורטבק.
אופל
כבר בתחילת 2017 תתחדש אופל בשני דגמים מרועננים: מוקה X (ינואר) ומעט אחר כך זאפירה מחודשת.
אינפיניטי
Q30 ו-QX30 שנחשפו עוד ב-2015 והיו אמורים להגיע לישראל ב-2016, יגיעו כנראה בשנה הקרובה. כזכור, הם מבוססים על מרצדס GLA, עם הבדלים קלים בעיצוב ובמרווח הגחון (מוגדל ב-QX30). ה-Q60 היא מחליפת ה-G37 קופה, המתחרה באודי A5 ודומותיה, וגם היא אמורה להגיע השנה.
איסוזו
אחרי חמש שנים מקבל הדי-מקס רענון. החידוש העיקרי הוא מנוע חדש לחלוטין – 1.9(!) ליטר, עם 150 כ"ס ו-35.7 קג"מ, שלא ברור אם יגיע ארצה.
אלפא רומיאו
השנה היא שנה גורלית מבחינת אלפא – ג'וליה כבר הושקה רשמית, אך המכירה בפועל תחל רק בנובמבר. סטלביו, רכב פנאי ראשון בתולדות המותג, יחשף בנובמבר ויגיע ארצה ברבעון הראשון של 2017. יחד, הם אמורים להכפיל, לפחות, את מכירות המותג בארץ ובעולם.
ב.מ.וו
ב.מ.וו צפויה להשיק בנובמבר סדרה 5 חדשה, שתגיע אלינו בתחילת 2017.
ג'יפ
יבוא ג'יפ (וקרייזלר) עבר לידי יבואן חדש, שטרם חשף את תוכניותיו. אבל צפוי להגיע ארצה קומפאס חדש, שאך הוכרז בברזיל.
דאצ'יה
במהלך 2017 יגיעו לישראל סנדרו, לוגאן ודאסטר מעודכנים. לצד רענון לעיצוב החיצוני והפנימי מקבלים סנדרו ולוגאן מנוע בסיסי חדש – 3 צילינדרים בנפח 1.0 ליטר (71 כ"ס), שיחליף את מנוע ה-1.2 ליטר (75 כ"ס). דאסטר יקבל תיבה רובוטית דו מצמדית 6 הילוכים בגרסת הדיזל (1.5 ליטר, 110 כ"ס). לא נמסר מתי בדיוק יגיעו הדגמים ארצה.
הונדה
בתחילת 2017 צפויה הונדה להשיק בישראל סיוויק חדשה לחלוטין, עם יחידות הנעה חדשות (1.0-1.5 ליטר טורבו ותיבה ידנית או אוטומטית-רציפה). היא תגיע בגרסאות סדאן והאצ'בק, אך לא ברור אם שתיהן תושקנה באותו זמן. בהמשך צפויה לעשות עליה ה-NSX החדשה. מתי בדיוק? עוד לא ידוע.
וולוו
בנובמבר צפויה וולוו להשיק בישראל את מכונית הסאלון שלה, S90. בהזמנה מיוחדת ניתן יהיה לקבל את V90 קרוס קאונטרי המוגבהת.
טויוטה
החידוש החשוב ביותר של טויוטה ל-2017 הוא ה-CH-R - רכב פנאי קטן מהראב 4. סגמנט נוסף אליו חוזרת טויוטה אחר הפסקה הוא המסחריות הבינוניות, עם הפרואייס החדש. שני הדגמים יגיעו לישראל כבר בתחילת 2017.
יגואר
גם יגואר עוברת ליבואן חדש, ועדיין אין מידע על הצפוי בשנה הקרובה.
יונדאי
בנובמבר תשיק יונדאי את האיוניק, משפחתית היברידית חדשה. במהלך 2017 יגיעו גם i10 ו-i30 מעודכנות. ב-i10 מדובר על שינויים קלים יחסית, אך I30 תעבור שינוי מאסיבי, כולל החלפת מנוע ה-1.6 ליטר הוותיק ביחידה מוגדשת חדשה לחלוטין (1.4 ליטר, 140 כ"ס).
לנד רובר
בתחילת 2017 יגיע ארצה הדור החמישי של לנד רובר דיסקברי, וכן גרסאות מחודשות לריינג' רובר וריינג' רובר ספורט, שעיקרן מנועים חזקים מבעבר והוספת מערכות בטיחות אקטיביות, שלא מוצעות כיום.
לקסוס
לקסוס צפויה להשיק השנה בישראל שני דגמים –IS המחודשת ודגם חדש לחלוטין - LC. מלבד רענון עיצובי תקבל ה-IS גם מערכות בטיחות מתקדמות, כולל מערכת בלימה אוטונומית עירונית, תאורה אדפטיבית ועוד; יתכן ותגיע גם גרסת ה-2.0 ליטר טורבו החדשה. ה-LC היא מכונית קופה גדולה, בסגנון ב.מ.וו סדרה 6, המונעת באמצעות יחידת הנעה היברידית (3.5 ליטר) או באמצעות ה-V8 האטמוספרי בנפח 5.0 ליטר. שתי המכוניות תגענה לישראל במהלך 2017, אך טרם ידוע מתי בדיוק.
מאזדה
החידושים העיקריים של מאזדה ל-2017 הם ה-3 וה-6 המחודשות שעברו מתיחת פנים עדינה למדי שעיקרה עיצובי. שני הדגמים צפויים להגיע באפריל 2017. יתכן כי לקראת ראש השנה הבא יגיע CX-9, רכב פנאי גדול שפותח עבור ארה"ב.
מיני
המהדורה הספורטיבית של הקלאבמן – ג'ון קופר וורקס, עם 231 כ"ס והנעה כפולה – תגיע לישראל באפריל 2017.
מיצובישי
במיצובישי צפויים להשיק – כנראה עוד לפני סוף השנה – את האטראז' והאאוטלנדר PHEV המחודשים. בשני המקרים, מדובר על דגמים שעברו רענון עיצובי בעיקר.
מרצדס
רשימת החידושים של מרצדס ל-2017 ארוכה למדי. עוד השנה אנו צפויה מרצדס להשיק את ה-GLC קופה שיתחרה בב.מ.וו X4; לאחר מכן, תגענה ה-C קלאס קבריולט וה-SLC, שהיא מתיחת הפנים של SLK. דגם ספורטיבי נוסף שיגיע אלינו, באמצע 2017, הוא AMG GT רודסטר. כמו כן עתידים להגיע השנה גם S קלאס ו-GLA מחודשים.
ניסאן
הנווארה החדש, שהוצג עוד ב-2014, אמור להגיע סוף סוף ארצה בתחילת 2017. בהמשך השנה צפויים להגיע GT-R מחודשת וגם X-טרייל מעודכן.
סובארו
החידוש הגדול ביותר של סובארו ל-2017 הוא אימפרזה חדשה - שתישאר עם יחידת ההנעה הנוכחית והלא ממש מרשימה. היא תגיע באפריל 2017.
סוזוקי
דגם חדש אחד ושני דגמים מחודשים צפויים מסוזוקי בתשע"ז, ויגיעו בין ינואר למרץ – ראשונה תגיע באלנו עם מערכת בלימה אוטונומית לשיפור הבטיחות. יתכן וגרסה זו תוצע גם עם יחידת הנעה חדשה – 1.0 ליטר טורבו (3 צילינדרים) עם 112 כ"ס ותיבה אוטומטית פלנטארית. קרוסאובר מחודש יגיע אף הוא, יתכן ועם אותה יחידת הנעה. תשלים את הרשימה איגניס – גרסת פנאי לסלריו, שתוצע עם מנוע 1.2 ליטר ותיבה אוטומטית-רציפה.
סיאט
החידוש העיקרי הוא רכב הפנאי אטקה – כניסה ראשונה של סיאט לקטגוריה - שיגיע לישראל עוד לפני סוף 2016. אין פרטים לגבי מפרט או מחיר.
סיטרואן
רשימת החידושים בסיטרואן ארוכה: C4 פיקאסו (וגרנד פיקאסו) מעודכן, C3 חדשה וסוף-סוף קקטוס אוטומטי. עיקר העדכון ב-C4 פיקאסו הוא מתחת לעור - מערכות בטיחות מתקדמות ומנוע 1.2 ליטר טורבו. את המנוע הנ"ל ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים יקבלו גם הקקטוס וה-C3 הכל-חדשה; זו האחרונה תגיע בחודש מרץ, בעוד שהקקטוס האוטומטי צפוי להגיע בחודש מאי.
סקודה
החידוש העיקרי של סקודה ל-2017 הוא הקודיאק – רכב פנאי בעל שבעה מקומות ישיבה, שיתחרה בניסאן X-טרייל ומיצובישי אאוטלנדר - שמתוכנן להגיע באמצע השנה.
פולקסווגן
טיגואן חדש עתיד להגיע לישראל עד סוף 2016 – כאשר כרגע לא ידוע אם ומתי תגיע גרסתו המוארכת – 'טיגואן XL' – שתוצע לראשונה גם באירופה (ולא רק בסין). קצת לאחר מכן, יגיע האמארוק המחודש עם מנוע דיזל V6 ייחודי לסגמנט. הטוראן החדש – שהוצג לפני כמעט שנתיים - אמור לחזור אלינו גם כן.
פיאט
למבחר גרסאות הטיפו יתווספו גרסאות האצ'בק וסטיישן ויחידות הנעה חדשות: דיזל 1.6 ליטר (120 כ"ס) עם תיבה רובוטית דו-מצמדית (6 הילוכים), ומנוע טורבו בנזין 1.4 ליטר, שיוצע עם תיבה ידנית. פיאט פיורינו (וקובו, הגרסה המשפחתית-מאובזרת) המחודש יגיע אף הוא השנה.
פיג'ו
3008 ו-5008 חדשים יחזקו את פיג'ו בגזרת הפנאי הפופולארית. 3008 החדש מקבל עיצוב מוצלח בהרבה משל הדור הראשון, בעוד שה-5008 הופך ממיניוואן לרכב פנאי שבעה מושבים.
3008 יגיע עוד לפני סוף 2016, בעוד ש-5008 יגיע בסביבות חודש מרץ.
קאדילק
בקאדילק צפויים להשיק את ה-CT6, שלמרות מימדים כשל רכב פאר תמוצב מול רכבי הסאלון של המתחרים מבחינת מחיר.
קיה
שנה עתירת חידושים מצפה למותג הקוריאני, עם הגעת נירו וריו חדשים, לצד קארנס וסול מחודשים. הנירו הוא דגם היברידי עצמאי החולק מכלולים עם יונדאי איוניק, אך מעוצב כרכב פנאי - והוא יושק אצלנו כבר בנובמבר. הדור הרביעי של הריו, שנחשף ממש עכשיו בפריז, יוצע עם מערכות בטיחות מתקדמות, אבל יישאר עם יחידות ההנעה (המיושנות) של הדור הנוכחי. לא ידוע מתי הוא, כמו גם הקארנס והסול, יגיע.
קרייזלר
צפוי כי היבואן החדש יחל בשיווק ה-200 (שהייתה אמורה להגיע באמצע 2016) כמו גם בשיווק הפאסיפיקה, יורש הגרנד וויאג'ר. תאריך מדויק אין, כמובן.
רנו
במהלך 2017 עתידה רנו לרענן את כל היצע המכוניות הפרטיות שלה בישראל – עם טווינגו (תאומת סמארט פורפור); מגאן חדשה (שתוצע כהאצ'בק, סדאן או סטיישן); סניק וגרנד סניק חדשים, וקליאו וקאפצ'ר מתוחי-פנים. כל אלו עתידים להגיע כבר בתחילת 2017. ייתכן אף שאף הקוליאוס - רכב פנאי עם שבעה מושבים – והטאליסמן (משפחתית גדולה) יגיעו אף הם. בצד המסחרי, הקנגו צפוי לקבל יחידת הנעה מודרנית (1.2 ליטר טורבו, עם תיבה רובוטית דו-מצמדית), אולם לא ברור מתי בדיוק.
שברולט
כבר לקראת סוף 2016 תשיק שברולט בישראל את הקרוז החדשה. בתחילת 2017 יגיע שברולט סילברדו מחודש - חזק יותר ועם עיצוב מעט שונה. לקראת סוף השנה יחל שיווק האקווינוקס החדש וכן שיווק הטראקס והסוניק המעודכנים.
ובגזרת האקזוטיקה
אסטון מרטין
DB11, מחליפת DB9 הוותיקה, תוצע בישראל החל מתחילת 2017 – במחיר התחלתי של כ-2.1 מיליון שקלים.
פורשה
מיד אחרי החגים, בנובמבר, יחל שיווק הפאנאמרה החדשה, עם מנועי בנזין ודיזל – ותג מחיר התחלתי של 985,000 שקל.
פרארי
במהלך המחצית הראשונה של 2017 תגיע לישראל GTC4Lusso המוגדשת. עם מנוע V8 טורבו ו-610 כ"ס קשה לקרוא לה 'גרסת בסיס', וגם המחיר – מכ-2.3 מיליון שקל – גם הוא לא ממש מתאים להגדרה, למרות שהוא נמוך משל דגם ה-V12.
     

תגובות גולשים:

לכתבה זו התפרסמו תגובות