פורד חשפה גרסת שלבי חדשה למוסטנג, ואנחנו שמחים לבשר שגם לאחר עדכון מתבקש, היא נשארה נחשקת במיוחד. קבלו את ה-GT350 החדשה, מוסטנג שעברה את כל האימונים ההכרחיים כדי להרשים על מסלול, גם בידי נהגים מנוסים.

גרסת הביצועים החדשה מבוססת על מתיחת הפנים שעברה פורד מוסטנג לאחרונה, ומציעה בהתאם עדכוני עיצוב קלילים. בראשם יחידות תאורה חדשות מלפנים, אם כי בגדול - כל מה שעבד לפני כמעט חמש שנים בהשקת המוסטנג הנוכחית, עובד מצוין גם עכשיו.

השלבי GT350 זוכה לצמיגים חדשים מתוצרת מישלן, גרסה שפותחה במיוחד עבורה של צמיגי "פיילוט ספורט קאפ 2", במידה 295/35 מלפנים ו-305/35 מאחור, בשני המקרים עם חישוקי "19 בעיצוב ייחודי. שיפורים בוצעו גם ליעילות האווירודינמית, בין היתר תודות לספויילר אחורי חדש, וכך גם ליכולת הדינמית באמצעות קפיצים ובולמים חדשים במתלים האדפטיביים.

הנחש שוב מכיש: נחשפה פורד מוסטנג שלבי GT350


לטענת פורד, ה-GT350 החדשה תציע יכולת מסלול טובה מאי-פעם, ולצורך כך גם שופרו הבלמים (מתוצרת ברמבו), כיול בקרת היציבות וההיגוי. בכיול הסופי של כל אלו אף השתתף נהג מירוצי הסיבולת של פורד, בילי ג'ונסון.

הנחש שוב מכיש: נחשפה פורד מוסטנג שלבי GT350


הלב של ה-GT350 לא השתנה, ונותר יוצא דופן בקטגוריה ובכלל: מנוע בנזין עתיר נפח ונטול מגדש. יש לו נפח של 5.2 ליטר, שמונה צילינדרים ב-V, הספק מרבי של 526 כ"ס, מומנט מרבי של יותר מ-59 קג"מ וקו אדום ב-8,250 סל"ד. הכוח עובר לגלגלים האחוריים בסיוע תיבת שישה הילוכים ידנית (אין אופציה לאוטומטית).

הנחש שוב מכיש: נחשפה פורד מוסטנג שלבי GT350


כמקובל בארה"ב, פורד לא מפרסמת נתוני ביצועים של ה-GT350. עם זאת, הדגם היוצא שהציע יחס משקל-הספק דומה, היה מסוגל להאיץ מעמידה ל-100 קמ"ש בכ-4.5 שניות ולמהירות מרבית של יותר מ-280 קמ"ש לפי מבחנים חיצוניים.

הנחש שוב מכיש: נחשפה פורד מוסטנג שלבי GT350


שלבי GT350 החדשה תשווק רשמית בסוכנויות פורד באמריקה החל תחילת שנה הבאה. מחיר לא פורסם, אך צפו לתג-מחיר דומה לזה שהיה עד כה, כלומר החל מכ-50 אלף דולר (קצת פחות מ-180 אלף שקל). נשמע אטרקטיבי? גם לנו, אבל למרבה הצער נראה שהסיכויים לראות אותה בשיווק רשמי בישראל, קלושים.