יצרנית הרכב הגרמנית פולקסווגן הודיעה על דגם תצוגה חדש, שיהפוך במהרה לטנדר קומפקטי סדרתי. שמו לא פורסם, ובינתיים יש רק איור אחד. אבל ההמתנה לא תהיה ארוכה - משום שהופעת הבכורה שלו בתערוכת הרכב של סאו פאולו, ברזיל, צפויה כבר בתוך כשבוע.

בתערוכה, מהחשובות ביותר בדרום אמריקה, הרכב יוצג עם איפור תצוגה קל - כלומר הגרסה הסדרתית שצפויה בתוך מספר חודשים, תהיה כמעט זהה לו, כך על-פי פולקסווגן עצמה. הרכב החדש מתבסס על פלטפורמת ה-MQB המודרנית של הקונצרן, וצפוי להיות דומה במידותיו לרכב הפנאי הקומפקטי פולקסווגן טיגואן המשווק בישראל.

הטנדר החדש יהיה קטן וזול מאשר פולקסווגן אמארוק, המשווק גם בישראל, ופולקסווגן לא שוללת שיווק שלו גם מחוץ לדרום אמריקה. גם הבחירה להשתמש בפלטפורמה המודולרית והיקרה יחסית, רומזת על סיכוי לראותו אף באירופה - אם כי בשלב זה אין לכך אישור רשמי. לטנדר התצוגה הנעה כפולה, אם כי ניתן לצפות גם לגרסאות הנעה קדמית בדגם הסדרתי.

פולקסווגן אמארוק יקבל אח קטן
פולקסווגן אמארוק. יקבל בקרוב אח קטן וזול


עוד נמסר כי לטנדר התצוגה שטח העמסה ניתן להרחבה על חשבון תא הנוסעים - כפי הנראה באמצעות פתיחה של הדופן האחורית וקיפול המושבים. לא ברור אם יכולת זו תישמר גם בגרסה הסדרתית. עוד פרטים על הטנדר החדש צפויים כאמור בקרוב.