החטיבה המסחרית של צ'מפיון מוטורס, יבואנית פולקסווגן לישראל, מתחילה בשיווק גרסת חמישה טון (משקל כולל) של פולקסווגן קראפטר. זו מצטרפת לגרסאות 3.5 ו-3.88 טון שכבר נמכרות בישראל.

הגרסה החדשה של הקראפטר מוצעת בשפע מבלבל של תצורות ואורכים. העיקריות הן מסחרית משלוח, תא יחיד וכפול. אורך גרסת המשלוח הסגורה יכול לנוע בין 599 ל-739 ס"מ ("XL") ולפי היבואנית לגרסה זו דלת ההזזה הרחבה בקטגוריה. גרסת התא הבודד מוצעת בתצורה ארוכה, 682 ס"מ, ואילו הכפול באורך בינוני (620 ס"מ), או ארוך (700).

לקראפטר חמישה טון מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל שמייצר 177 כ"ס ומשודך לתיבת שישה הילוכים ידנית. לראשונה במשפחת דגמים זו מוצעת גם עם תיבת שמונה הילוכים אוטומטית.

פולקסווגן קראפטר: גרסת חמישה טון בישראל


הגרסה החדשה גם מצוידת במספר מערכות בטיחות מתקדמות, בהן בלימת חירום אוטונומית, התרעת סטייה מנתיב עם סיוע בהיגוי, מערכת סיוע לרוחות צד ועוד. לרכב גם בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת עזר לחנייה ואפשרות לקיפול מושב הנוסעים והפיכתו לשולחן.

פולקסווגן קראפטר: גרסת חמישה טון בישראל


מחיר הרכב בתצורת מסחרית משלוח עומד על החל מ-257 אלף שקל או 270 אלף עם תיבה אוטומטית. תצורת תא בודד עולה החל מ-246 אלף שקל 259 אלף לגרסה האוטומטית). בעבור תא כפול תשלמו 263 אלף ו-276 אלף בהתאמה.