אם הייתם בסביבה בשנות ה-60 וה-70, כנראה שלא יכולתם לפספס אותו: הבאגי. רכב החופים הקומפקטי שהתבסס לרוב על שלדת החיפושית של פולקסווגן (ויוצר על-ידי סדנאות קטנות), היה לסמל של חופש ויצירתיות, והוליד לא מעט חיקויים ורפליקות גם בעשורים הבאים.

מאז פולקסווגן מפלרטטת עם הרעיון של באגי מודרנית, למשל בתערוכת פרנקפורט בשנת 2011, אז הציגה דגם שנקרא "באגי" והציע פרשנות מודרנית של העיצוב המקורי. אלא שזה לא הגיע לייצור. 

בתערוכת ז'נבה שתיערך ב-17-7 במרץ, פולקסווגן תחזיר את הרעיון הזה שוב לכותרות - עם מכונית תצוגה נוספת באותה מתכונת. הפעם, היא מבוססת על פלטפורמת המכוניות החשמליות של הקונצרן, MEB, וביצרנית רומזים שיש סיכוי שנראה אותה אפילו בייצור סדרתי, גם אם בכמות קטנה.

הבאגי של פולקסווגן חוזר, והוא חשמלי


לדברי פולקסווגן, ה-I.D באגי תמחיש כיצד הפלטפורמה החדשה מתאימה לייצור לא רק של דגמי מיינסטרים בייצור המוני, אלא גם דגמי נישה במספרים נמוכים. רמז לכך שהיצרנית לא פוסלת על הסף ייצור של הדגם כמקדם תדמית לעידן החשמלי.

הבאגי של פולקסווגן חוזר, והוא חשמלי


בכל מקרה, פרטים נוספים על הבאגי - שכיאה לשמה לא מצוידת בגג או דלתות צד, אבל כן בצמיגי שטח אימתניים - צפויים בחודש הבא. מכונית חשמלית ראשונה של פולקסווגן, תחת מותג I.D, תהיה משפחתית קומפקטית שייצורה יחל בסוף השנה ושיווקה יחל בתחילת 2020.