מרצדס V-קלאס, מיניוואן שהוצג ב-2014 ומהווה גרסת נוסעים מהודרת של המסחרית ויטו (Vito), עבר מתיחת פנים. הרכב, שמתחרה בגרסאות הנוסעים של פולקסווגן טרנספורטר ופורד טרנזיט, מוצע בשלל גרסאות בהן גם קרוואן מהודר עם גג נפתח (לטובת מיטה, לא רוח בשיער), שמכונה "מרקו פולו".

ה-V-קלאס המחודש זוכה לעדכון קל לחרטום, עם פגוש וסבכה קדמית שונים במה שמרצדס מגדירה כדפוס "יהלום". ברמת הגימור "AMG ליין" הסבכה מוסיפה נקודות כרום בדומה לדגמי הנוסעים של המותג.

עוד בחידושים: גווני אפור, אדום וכחול חדשים למרכב, חישוקים קלים ("17-"19) בעיצוב חדש ועדכון לתא הנוסעים. כאן תמצאו פתחי אוורור חדשים והבטחה לשיפור בהנדסת האנוש, בין היתר על-ידי צמצום מספר המתגים והמנופים. יש גם מושבים מהודרים (בתוספת תשלום) ליושבים מאחור, כולל אפשרויות כיוונון דומות לאלו של ה-S-קלאס, לא פחות, וגם מסאז', אוורור וחימום. את השינוי בתא משלמים גוונים חדשים לבחירה.

מרצדס V-קלאס מחודש - בישראל השנה


עדכון חשוב לא פחות בוצע בתא המנוע, שם תמצאו יחידת כוח חדשה בשם OM 654, שהוצגה ב-2016 ב-E-קלאס ומגיעה ל-V-קלאס לראשונה. המיניוואן - שהושק בתחילת 2014 - יציע את המנוע החדש בשתי גרסאות, עם 190 כ"ס ו-44.8 קג"מ (V250d) ועם 239 כ"ס ו-50.9 קג"מ (V300d). זו האחרונה מאיצה מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 7.9 שניות ולמהירות מרבית של 220 קמ"ש (נתוני ביצועים ל-V250d לא פורסמו). לשתיהן תצרוכת דלק של בין 15.9 ל-16.9 ק"מ לליטר בממוצע בתנאי מעבדה, בהתאם למידת החישוקים ולאבזור.



חידוש נוסף נמצא בתיבת ההילוכים - שם את תיבת השבעה הילוכים מחליפה ה-"9G-Tronic" המודרנית עם תשעה יחסי העברה. כבעבר, את ה-V-קלאס ניתן יהיה להזמין עם הנעה אחורית או כפולה.

מרצדס V-קלאס מחודש - בישראל השנה


במסגרת מתיחת הפנים, מרצדס גם שדרגה את מערכות הבטיחות המתקדמות. אלו כוללות כעת התרעת הירדמות נהג, סיוע באורות "גבוהים" (דרך) למניעת סינוור ובלימת חירום אוטונומית משודרגת, הכוללת גם זיהוי הולכי רגל וחפצים דוממים.

מרצדס V-קלאס מחודש - בישראל השנה


שיווק ה-V-קלאס המחודשת יחל באירופה בחודש מרץ. לישראל תגיע ברבעון השלישי של 2019, כך נמסר מחברת כלמוביל, יבואנית המותג.