רכב הפנאי הקומפקטי של פולקסווגן, הטי-רוק (T-Roc), הופך לספורטיבי. בתערוכת ז'נבה שתיערך בחודש הבא פולקסווגן תציג את הטי-רוק R, שמאמץ מכלולים מפולקסווגן גולף R ומציע בהתאם ביצועים מרשימים.

יחידת הכוח מגיעה היישר מהאחות המשפחתית קומפקטית, כולל נפח של 2.0 ליטר, ארבע צילינדרים, מגדש טורבו ו-300 כ"ס. יחד עם מומנט מרבי של 40.8 קג"מ, תיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית והנעה כפולה, הטי-רוק R משוגר מעמידה ל-100 קמ"ש בתוך 4.9 שניות ולא מפסיק להאיץ עד להגבלה אלקטרונית של 250 קמ"ש.

בפולקסווגן מבטיחים כיול מתלים ספורטיבי שפותח במסלול הנורבורגרינג, כמו גם היגוי ספורטיבי, הנעה כפולה מכוונת נהיגה דינמית, בקרת יציאה מהמקום ובקרת יציבות שניתן לכבות לחלוטין, לנהיגת מסלול טהורה. מערכת הבלימה אומצה אף היא מהגולף R, והטי-רוק מוסיפה מערכת פליטה מתוצרת אקרופוביץ', לטובת צליל רועש וספורטיבי.

פולקסווגן חשפה רכב פנאי ספורטיבי עם 300 כ


עוד בתפריט: עיצוב חיצוני אגרסיבי יותר, כולל פגוש קדמי חדש בצבע הרכב, ספויילרים וחצאיות כמיטב הבא ליד וחישוקי "18 ("19 בתוספת תשלום). וכן, למרות שמדובר בינתיים ברכב תצוגה, פולקסווגן מבטיחה כי גרסת ה-R תגיע לייצור כמעט בלי שינויים בקרוב. בישראל, עם זאת, ככל הנראה לא נראה אותה בייבוא סדיר - ממש כמו יתר גרסאות הטי-רוק.

פולקסווגן חשפה רכב פנאי ספורטיבי עם 300 כ