סוזוקי פרסמה פרטים ראשונים של התצוגה שלה לתערוכת טוקיו, שתיערך השנה ב-25 באוקטובר עד 4 בנובמבר ביפן. במרכז הדוכן של היצרנית יוצגו שתי מכוניות שונות בתכלית, ששתיהן עשויות לרמוז על דגם סדרתי עתידי.

בצד אחד ניצבת הוואקו (Waku SPO), מכונית קופה זעירה עם הנעת כלאיים נטענת משקע (PHEV). בדומה לדייהטסו קופן המשווקת מראשית העשור שעבר (אך לא הגיעה לישראל), הוואקו SPO מציעה אפשרויות התאמת עיצוב לפי טעם הלקוח - כולל חלקי מרכב ותא נוסעים הניתנים לפירוק קל והחלפה בעיצוב שונה בתכלית.

סוזוקי לא מפרסמת נתוני מידות, אך סביר כי הוואקו היא מכונית מיקרו בגודל שימקם אותה בתוך או סמוך לקטגוריית מכוניות הקיי (Kei) - שאופייניות ליפן בגלל תקינה ייחודית למדינה. בהתאם, גם אם תיוצר, הסיכוי לראותה בישראל אפסי. מכוניות אלו קטנות משמעותית מדגמי מיני המשווקים כאן, כמו סוזוקי איגניס, קיה פיקנטו ואחרים.
התצוגה של סוזוקי: מכונית להתאמה אישית ומיקרוואן אוטונומי
סוזוקי וואקו SPO

דגם שני בתערוכה יהיה ההאנארה (Hanare), מעין מיקרוואן קופסתי במיוחד בעל יכולת נסיעה אוטונומית. גם כאן לא פורסם מפרט טכני כלשהו וסיכויי הייצור - בטח לשיווק מחוץ ליפן - נראים קלושים ביותר. דגם זה, כמו הוואקו, עשוי להשפיע על עיצוב דגמים סדרתיים לשוק היפני.