תערוכת הרכב הבינלאומית של ניו יורק הייתה מוכנה ככל הנראה לתפוס מחדש את מעמדה בין התערוכות המשמעותיות ביותר בלוח השנה, והתערוכה הראשונה שלאחר המגפה כמעט לא התאכזבה. מספר יצרניות רכב הציגו מכוניות חדשות בגדול בתפוח הגדול, כולל ג'יפ, שהציגה את רכב השטח הגדול ביותר שלה אי פעם; פולקסווגן, שתחיית המיקרובוס החשמלי ID Buzz  עשתה את הופעת הבכורה שלה בתערוכת אמריקאית; אפילו למבורגיני, חשפה מכונית-על חדשה מחוץ לאתר ליד התערוכה. להלן השקות הבכורה העיקריות שראינו בתערוכה השנה:

למבורגיני הוראקן טקניקה 
למבורגיני חשפה באירוע אקסקלוסיבי מחוץ לאולמות התערוכה את הגרסה העדכנית ביותר של ההוראקן. מכונית העל הזו משלבת אלמנטים של גרסת איוו ה"ארצית" ודגם STO ממוקד המסלול, כדי ליצור גרסת ביניים שאמורה להוות את הטוב משני העולמות - הקוקפיט והמתלים הקונבנציונליים של האיוו, עם מנוע ה-V-10 המחוזק המפיק 630 כ"ס והחלקים האווירודינמיים של ה-STO. למבו הוסיפה נגיעות עיצוב ייחודי מלפנים ומאחור שמושך אלמנטים מכמה מהדגמים היותר אקסקלוסיביים שלה.

תערוכת ניו יורק – הדגמים החשובים (ב')
צילום: יצרנים

ניסאן ליף
בניסאן, ההאצ'בק החשמלי ליף התכווץ לכבוד התערוכה - לא פשוטו כמשמעו, כמובן, הרכב המעודכן פשוט מתכווץ לשתי רמות גימור בלבד, כאשר כל אחת מהן נעולה באחת משתי חבילות הסוללות הזמינות. בעבר, הקונים יכלו לשלב את ערכות הסוללות של 40 ו-62 קילוואט-שעה עם כל אחת משלוש רמות הגימור שלה; כעת, רמת הכניסה מקבלת את חבילת 40 קילוואט-שעה, וה- SV Plus הבכירה מקבלת את יחידת ה-62 קילוואט-שעה. בצד החיובי, פגוש קדמי רענן ועיצובי גלגלים חדשים משפרים מעט את העיצוב החיצוני. 

תערוכת ניו יורק – הדגמים החשובים (ב')
צילום: ניסאן

ניסאן פאת'פיינדר רוק קריק
ניסאן מחזירה את גרסת רוק קריק מוכוונת השטח, שנעדרה מהמבחר לאחר מתיחת הפנים האחרונה לפני כשנה. כמו בעבר, חבילת רוק קריק נועדה להעניק לקרוסאובר המגודל מראה הרפתקני יותר. אולםהפעם הוא זוכה לכמה שדרוגים פונקציונליים כדי לגבות את המראה הקשוח יותר שלו, כולל צמיגי שטח ייעודיים, הגבהה קטנטנה של 0.6 אינץ', ותוספת כוח קלה למנוע ה-V6 שלו. 

תערוכת ניו יורק – הדגמים החשובים (ב')
צילום: יצרנים

סובארו אאוטבק
הקרוסאובר על בסיס סטיישן של סובארו מאמץ עיצוב נועז יותר לשנת 2023. עם פגושים בולטים יותר, איפור שטח בדמות פלסטיק שחור, גריל גדול יותר ופנסים חדשים, סובארו אאוטבק המחודשת בהחלט נושאת נוכחות אסרטיבית יותר מבעבר. מהבחינה המכנית, נוספו מספר פיצ'רים בטיחותיים חדשים, לצד מערכת מולטימדיה מעודכנת. 

תערוכת ניו יורק – הדגמים החשובים (ב')
צילום: יצרנים

פולקסווגן ID באז
הוואן החשמלי של פולקסווגן הגיע לאמריקה – בערך. לאחר שהוצגה כבר בשווקים גלובליים, התערוכה בניו יורק אירחה את הופעת הבכורה של ID באז בשוק האמריקאי – אולם תחילת השיווק בפועל נדחתה עמוק לעתיד. פולקסווגן אומרת שהרכב לא יגיע לאולמות תצוגה באמריקה לפני המחצית השנייה של 2024, כך שללקוחות המקומיים מצפה המתנה של שנתיים לפחות לתחיית המיקרובוס החשמלי. ובכל זאת, היה נחמד להתקרב ולבחון מקרוב את רכב הרטרו העתידני למראה הזה.

תערוכת ניו יורק – הדגמים החשובים (ב')
צילום: יצרנים