פולקסווגן שחררה תמונות ופרטים על טוארג המחודש, רכב הפנאי הגדול שלה (E-SUV) אשר עובר מתיחת פנים ראשונה. הדור הראשון של טוארג הושק בשנת 2002, וכיום משווק הדגם בדורו השלישי אשר הוצג בשנת 2018 ומאז מוצע ללא שינויים משמעותיים. לפי פולקסווגן, מאז הושק הדגם המקורי נמסרו ברחבי העולם מעל ל-1.13 מיליון טוארגים.
 

פולקסווגן טוארג, העדכון

כמקובל בעדכונים שכאלה, בפולקסווגן רעננו את הופעתו של רכב הפנאי הוותיק. החזית זוכה לעיצוב מחדש עם סבכה רחבה ועתירת כרום, פגוש חדש עם כונסי אוויר גדולים ומושחרים ויחידות תאורה חדשות לגמרי. אותן יחידות תאורה הן מסוג לד-מטריקס מתקדם (iQ.Light בפולקסווגנית) ללא מקור תאורה מרכזי (38,000 מוקדי לד לפדים בשתי היחידות יחד) המאפשרות לטענת היצרנית פיזור דינמי, רחב ומדויק יותר של האור מבלי לסנוור את שאר משתמשי הדרך.

פולקסווגן טוארג חלק אחורי
צילום: פולקסווגן

מאחור טוארג החדש זוכה גם למופע עדכני יותר הכולל פגוש חדש ויחידות תאורה חדשות. לאלה מבנה הכולל פס לד המחבר ביניהן, ובתוכו משולב לוגו היצרנית שמואר גם הוא באדום, לראשונה בדגם של היצרנית המשווק באירופה. בצד ניתן להבחין בחישוקים בעיצוב חדש.

ברמת הגימור 'R' המופע כמובן נוטה לצד הספורטיבי יותר עם חזית מושחרת הכוללת סבכה, יחידות תאורה ופגוש אגרסיביים למראה וכמובן חישוקי 20 אינץ' בעיצוב תואם. בנוסף, לרמת גימור זו גם צביעה ייחודית למרכב, לקליפרים ועוד.

פולקסווגן טוארג 2024
צילום: פולקסווגן

בסביבת הנהג עדכונים קלים ומעודנים יותר. עיצובו הבסיסי נותר כשהיה, כולל לוח מחוונים מוקרן ומסך מולטימדיה ענק אך זה האחרון זוכה לממשק תפעול ומערך ניווט עדכניים יותר. גם העוזרת הקולית שופרה, נוספו חיבורי USB מסוג C שהם מהירים משמעותית מבעבר ומאפשרים טעינת מחשבים ניידים (45W במקום 15W), הדיפונים שודרגו ועוד.

יחידות ההנעה נותרו ללא שינוי משמעותי וכוללות את מנוע הבנזין ודיזל המוכרים. בראש ההיצע נותרת גרסת R המציעה מערך היברידי-נטען המשלב בין מנוע בנזין מוגדש (V6) בנפח 3.0 ל' למערך החשמלי להספק כולל של 462 כ"ס.

פולקסווגן טוארג 2024 סביבת נהג
צילום: פולקסווגן