מיני ממשיכה את חגיגות ה-50 למותג. אחרי חשיפת המיני קופה, והמיני רודסטר (בתערוכת פרנקפורט האחרונה) מודיעה מיני על הצגת קונספט חדש בתערוכת דטרויט הקרובה בינואר 2010 – הביצ'קומבר קונספט (Beachcomber). מכונית קונספט שבמובן מסוים נשענת במעט על המיני מוק של שנות ה-60 מחד ומכינה את הקרקע לקבלת המיני קרוסאובר, אי שם באביב 2010 מאידך.

ומהי אותה מיני מוק?! בין 1964 ל-1968 יוצרו 14,500 יחידות מהמיני מוק. מכונית אשר נראית כעגלת גולף ממונעת ללא דלתות, שיועדה לטובת אתרי נופש וחופים. הביצ'קומבר (מחפשת מציאות בחוף בתרגום חופשי), ויתרה על הדלתות ועל הגג לטובת גישה בלתי אמצעית של היושבים ברכב לטבע. אם התקף פינוק יתפוס אותם, יוכלו הנוסעים לגלול גג בד רך מעל ראשם ולהצמיד דלתות פלסטיק לצדדים, לשם מתן הגנה מזערית מפני איתני הטבע.

הביצ'קומבר על ארבעת המטרים שלו נראה חלק ממשפחת המיני המורחבת. השבכה הקדמית מרמזת שוב למיני מוק המקורית, אך באותה מידה זוהי חזית של מיני – ללא ספק. הרכב גם גמיש בסידור הפנים שלו בזכות מושבים אחוריים הנעים על מסילה כדי להגדיל את המרחב למטען או לרגלי היושבים מאחור, לפי הצורך. אזור המטען חצוי לשניים. חלקו סגור לטובת הובלת מטען הנכנס ברכב וחציו פתוח לשם הובלת מטענים ארוכים אשר יבלטו החוצה (מי אמר גלשן?!). המתקן לגלגל החלופי הנו בעצם תא אחסון שימושי שכן צמיגי הביצ'קומבר מאפשרים נסיעה גם לאחר נקר. בהיותו מחובר לטבע, הצורך בפתחי מיזוג יראה לא ראוי ברכב שכזה. את מקומם תופסים הרמקולים של מערכת השמע המתקדמת, מד זווית ומצפן – כל מה ששוחר הרפתקאות צריך.

אין לצפות שהקרוסאובר הסדרתי יכלול חלק מהאלמנטים היותר קיצוניים של הביצ'קומבר (דלתות וגג הם הכרח...), אולם אין לדעת האם חלק מהרעיונות יזלגו מהקונספט למציאות.