הסוזוקי סוויפט, מכונית השנה 2007 של אוטו חגגה כבר יום הולדת 5 מיום הצגתו של הדור החמישי, הרבה זמן במונחי תעשיית הרכב המודרנית. אולם, כנראה רק עתה התפנו משאבים אצל היצרן היפני הקטן והוותיק לעסוק בכך.

אם נשפוט מסדרת צילומי הריגול שהגיעו לידנו, נראה כי ממדי הרכב יעברו צמיחה משמעותית בכל הממדים. הדור הנוכחי "נהנה" מבסיס גלגלים של 2.39 מטרים, אורך של 3.7 מטרים, רוחב של 1.69 מטרים ונתון גובה האומר 1.5 מטרים. צמיחת הממדים צפויה עם הרצון לשמור על קשר הגיוני עם המקובל בקטגוריה.

אחרי שסיימו להציב דגל בסגמנט המשפחתיות הגדולות עם הקיזאשי החדש ניתן להבחין מבין המסכות רמזים למראה החזית של הסוופיט החדשה כי אכן מדובר בפרצוף המשפחתי המעודכן, וכי סממני העיצוב מהמכונית הגדולה זלגו מטה לסוויפט החדשה, כצפוי.

הסוזוקי סוויפט החדשה תוצע גם עם גרסאות הנעה לכל הגלגלים, מנועי 1.2 ו-1.6 ליטרים וגרסת דיזל חדשה. תיבות ההילוכים תהיינה ידנית חמישה הילוכים ואוטומטית, ככל הנראה אף היא בעלת חמישה הילוכים. גרסה היבדרידית נשקלה בעבר ביחס לדור השישי של הסוויפט, אולם מוקדם מדי לקבוע זאת בוודאות.

נקווה שגרסת סדאן לסוויפט החדשה תהנה ממראה קצת פחות ...שנוי במחלוקת, נאמר בעדינות, ונקווה שגם בדור החדש של הסוויפט חדוות הנהיגה לא תיעלם.