סיטרואן חשפה תמונות רשמיות של ה-DS3 המוכנה לייצור – הראשונה במשפחת ה-DS היוקרתית החדשה. בפברואר, עם הודעת סיטרואן על "ריענון" ו"פתיחת עידן חדש בסיטרואן", הציגה היצרנית הצרפתיה את ה-DS Inside Concept המבוססת על ה-C3 החדשה. כפי שניתן לראות דומה המכונית המוכנה לייצור להפליא לקונספט ובדומה לפיאט 500 או למתחרה הישירה – המיני מבית ב.מ.וו – אמור הקטנה היוקרתית לקסום לאינדבידואליסטים וחובבי סטייל.
העיצוב החריג במונחי סיטרואן בולט וברור, כאשר כחלק מהייחוד ייצבע הגג בצבע שונה מיתר המכונית, בצד בולט פס כרום בוהק והחזית כוללת לוע ענק. בנוסף לאפשרות לבחור מבין ארבעה צבעים את צבע הגג, ניתן לעצב באופן אינדבידואלי את הפנים (ריפוד, צבעים, תוספות וכו'), החישוקים ואפילו את המראות, שאחת האופציות היא ציפוי כרום.
המיני-פרימיום היא באורך 395 ס"מ, ברוחב 171 ס"מ ובגובה 146 ס"מ ומתהדרת במנוע בסיסי נקי במיוחד: 1.6 ליטר HDi עם 90 כוח-סוס הפולט 99 גרם CO2 בלבד לק"מ. עוד בהיצע גרסה חזקה יותר של אותו המנוע עם 110 כוח-סוס ושלוש אופציות למנועי בנזין: 1.6 ליטר עם 95 או 120 כוח-סוס וגרסה מוגדשת עם 150 כוח-סוס. כרגע ידוע רק על גרסה אחת לה משודך גיר אוטומטי – הבנזין עם 120 כוח-סוס.
רשימת התוספות ארוכה במיוחד, כיאה למכונית פרימיום יוקרתית, וכוללת בין היתר כמובן ציוד בטיחות כמתבקש (ESP, חלוקת עוצמת בלימה אלקטרונית, עזרה בבלימת חירום, 6 כריות אויר ועוד), מערכת ניווט, מערכת מולטימדיה עשירה ועוד.
המכונית תושק בתערוכת פרנקפורט הקרובה (באמצע החודש הבא) ואז גם יתפרסמו המחירים. כפי שכבר סיפרנו לכם, ה-DS3 תגיע גם אלינו – באיזור הרבעון השני של 2010 הישר לתערוכת אוטומוטור בחול המועד פסח.