בתערוכת פריז האחרונה (שנערכה באוקטובר 2008), הציגה למבורגיני סדאן מהממת העונה לשם 'אסטוק' (Estoque). שמה כמובן, כמיטב המסורת מגיע מעולם מלחמות השוורים – Estoque היא החרב החדה-כתער (באורך כ-90 ס"מ, אגב) המשמשת את המטאדורים בזירת קרבות השוורים. בינתיים, הסופר-סדאן עדיין מוגדרת כקונספט ובתוכה (כמו לדגמי תצוגה רבים וטובים), אין מנוע, מכלולים ושאר ירקות, אבל האם למבורגיני מתכננת לייצרה? על שאלה זו ושאלות נוספות נתבקש לענות מנפרד פיצג'רלד, ראש מחלקת העיצוב והשיווק של למבורגיני. הנה תשובותיו.אסטוק - חרב החדה-כתער המשמשת את המטאדורים בזירת קרבות השוורים"אין במכונית הזו נגיעה לעבר, אין לה זיקה להיסטוריה או רטרו כי אני לא אוהב רטרו והחברה כאן צריכים לעבוד איתי. למעט ה-LM למבו לא עשתה אף פעם מכונית עם ארבע דלתות".

האם הגעתם לארבע דלתות בגלל המתחרים?
"אנחנו לא מסתכלים על אחרים. אנחנו חושבים על עצמנו והמתחרים בכלל לא מעניינים אותנו. הרעיון היה לגדול ואם רוצים לצמוח יש כמה אפשרויות. לנו הפיתרון הזה הוא היחיד שנראה הגיוני ואמין".

למבורגיני אסטוק: ראש מחלקת העיצוב עונה על שאלות
צילום: מנהל
ללמבוריגיני היו בעבר מכוניות כמו האספדה עם 4 מקומות ושתי דלתות. למה לא ללכת לכיוון הזה?
"כי אז אתה הולך ללקוח שממלא נמצא בכיס שלך. אם מוסיפים דגם עדיף ללכת לכיוון שבאמת יוסיף מכירות".

האם היא יכולה להגיע לפס הייצור?
"כרגע עוד אין החלטה. היא תכוננה באופן ריאלי כך שניתן יהיה להביאה לייצור, אבל כרגע זה לא דגם נוסע".

מתי היא יכולה להגיע לכביש ומה זה אומר לגבי המכירות?
"אם נעשה אותה זה ייקח לפחות שלוש שנים. ההערכה שלנו שהיא תעלה 150,000 יורו וזה בפירוש יכול להכפיל את המכירות שלנו".

למבורגיני אסטוק: ראש מחלקת העיצוב עונה על שאלות
צילום: מנהל
ומה התגובות בהנהלת הקבוצה?
"הם ראו את המכוניות פחות או יותר מתי שאתה ראית אותה. אז אנחנו מחכים".
עוד בסדרה:
ב.מ.וו סדרה 7 – ראיון עם האחראי על פרויקט
מאזדה3 החדשה – ראיון עם המעצב
מיני קרוסאובר ומיני חשמלית – ראיון עם סגן נשיא מיני
סיטרואן C3 פיקאסו קונספט – ראיון עם המעצב
פולקסווגן גולף (דור VI) – ראיון עם המעצב
פורד קא – ראיון עם האחראי על פרויקט