רכב הפנאי הראשון של סיאט עם שבעה מושבים, הטאראקו (Tarraco), יוצג בעוד פחות משבועיים. רגע לפני שזה קורה, היצרנית מפרסמת תמונות וסרטון חדשים, בהם הוא נראה בנסיעת שטח בליווי מנהל הפיתוח של היצרנית - עדיין תחת הסוואה.

הטאראקו נקרא על שם העיר טאראגונה (ששמה הקדום היה טאראקו). בהתאם, מסלול השטח בו הוא צולם נמצא בסמוך לעיר, שממוקמת בקטלוניה, בסמוך לברצלונה בצפון-מזרח ספרד.

סיאט עדיין לא מפרסמת מפרט טכני של הרכב, שיהיה אח תאום לא זהה של סקודה קודיאק (שנמכר גם בישראל) ופולקסווגן טיגואן אולספייס (גרסת שבעה מושבים של הטיגואן שעדיין לא נמכרת אצלנו). ביצרנית מבטיחים מקום מספק לשבעה נוסעים, לצד תא מטען בנפח של 760 ליטר.

סיאט טאראקו מדגים יכולת שטח, רגע לפני חשיפה


עוד נמסר כי הטאראקו יציע לראשונה בסיאט מערכת בטיחות למקרה התהפכות. אם הרכב מזהה כי זו בלתי נמנעת, הוא יכבה את המנוע, יפתח את נעילת הדלתות וייזום שיחה למוקד חירום, להזעקת כוחות חילוץ.

סיאט טאראקו מדגים יכולת שטח, רגע לפני חשיפה


לטאראקו יהיו מתלים אדפטיביים (לא נמסר אם בכל הגרסאות) ובורר מצבי נהיגה, כולל תוכניות נהיגה לשטח. בנוסף, הוא יציע בקרת ירידה במורד שתסייע צליחת שיפוע של 70%. בסיאט מבטיחים יכולת מעבר מכשול בשיפוע צד של 85%.

סיאט טאראקו מדגים יכולת שטח, רגע לפני חשיפה


פרטים נוספים על הטאראקו צפויים בעוד פחות משבועיים. הוא יוצג לאחר מכן בתערוכת פריז (14-4 באוקטובר), לקראת תחילת שיווק בשנה הבאה - אז גם יגיע להערכתנו לישראל.