רנו חשפה רמז עבה ראשון לעיצוב הדור הבא של הקנגו, המסחרית הקטנה בהיצע הצרפתי. הדור החדש יוצג בשנת 2020, וכעת ניתן להתרשם לראשונה מהעיצוב, בגרסת תצוגה קרובה לדגם הסדרתי.

כצפוי, רנו חשפה את הקנגו החדשה בגרסה החשמלית, שנחשבת לייחודית בתחום המסחריות הקלות. היצרנית לא מספקת פרטים כלשהם לגבי הרכב, ופרטים נוספים צפויים ככל הנראה לקראת סוף השנה או תחילת שנה הבאה.

לצד דגם התצוגה החדש, רנו גם מציגה את קו המסחריות המעודכן שלה ל-2019 - מאסטר, טראפיק ואלסקן - מהן משווקות בישראל השתיים הראשונות. האלסקן, טנדר תאום לניסאן נווארה, לא מוצע בינתיים בשוק המקומי.



מתיחות הפנים מביאות איתן תוספת אבזור מותרות ובטיחות לוואנים הגדולים, כולל סיוע רוחות צד וחנייה והתרעת רכב בשטח מת במאסטר. לראשונה תוצע גם מערכת לבלימת חירום אוטונומית - אך בתוספת תשלום. בטראפיק זו האחרונה עדיין לא זמינה, אך נוספו מראה בסוכך הנוסע שמסייעת לזיהוי כלי רכב בשטח מת, חיישני חנייה היקפיים עם מצלמת נסיעה לאחור ומערכת סיוע ליציבות נגרר.



שתי המסחריות זוכות לעדכון קוסמטי קל, שכולל עדכונים לסבכה הקדמית, יחידות התאורה, חיפויי הגלגלים וגם לתא הנוסעים - כולל גלגל הגה חדש במאסטר וידית בורר חדשה בשתיהן. רנו מבטיחה גם שיפור לאיכות החומרים ולעמידותם.

רנו מרעננת מסחריות ורומזת על קנגו חדשה


מתחת למכסה המנוע המאסטר מצטיידת במנוע 2.3 ליטר טורבו-דיזל חדש עם עד 180 כ"ס, שלטענתה יצרוך עד ליטר סולר פחות ל-100 ק"מ. בטראפיק מנוע 2.0 ליטר טורבו-דיזל חדש עם בין 120 ל-170 כ"ס והבטחה לשיפור של עד 0.6 ליטר בתצרוכת הסולר ל-100 ק"מ. יש גם תיבת שישה הילוכים כפולת מצמד, לראשונה בטראפיק, בעוד המאסטר יוסיף להימכר גם בגרסת Z.E חשמלית עם טווח של 120 ק"מ המיועדת לעסקים הזקוקים לרכב שילוח לטווח קצר.

רנו מרעננת מסחריות ורומזת על קנגו חדשה


האלסקן מצטייד במתלה אחורי חדש (עם חמש נקודות חיבור) ובבלמי דיסק אחוריים, שמביאים איתם שיפור בכושר ההעמסה ל-1.1 טון (תוספת של 146-126 ק"ג לעומת הדגם היוצא). גם כאן יש עדכון קל לעיצוב, חישוקי "17 בדגם הבסיס במקום "16, בלימת חירום אוטונומית (בתוספת תשלום בחלק מהשווקים), סיוע נגרר ומערכת מולטימדיה חדשה עם תאימות לאנדרואיד אוטו וקארפליי.

רנו מרעננת מסחריות ורומזת על קנגו חדשה


נכון לעתה לא ידוע מתי המסחריות החדשות יגיעו לישראל, או האם מתיחת הפנים תבשר על תחילת שיווק האלסקן בישראל.