קרסו מוטורס – יבואנית ניסאן, רנו, אינפיניטי, דאצ'יה, צ'רי – החלה זה עתה בשיווקו של דגם הפנאי החדש ניסאן X-טרייל המוצע גם בגרסה היברידית.

דגם זה הושק מספר שבועות לאחר הצגתו כאן של ניסאן ג'וק בגרסה ההיברידית. שני אלה מקדימים את ניסאן קשקאי E-פאוור, אף הוא בהנעה כזאת, וזה יגיע לכאן תוך מספר שבועות.

ניסאן קשקאי E-פאוור, החולק רצפה ומכלולים עם X-טרייל, יוצע בישראל רק בגרסת הנעה קדמית ובמספר רמות גימור. בשלב זה עדיין לא ידוע מתי יחל השיווק של רכב הפנאי החשמלי אריאה, ובשלב זה לא מובטחת ליבואן כמות מספקת של יחידות.
 

אירופה או צפון אמריקה

יבוא דגמי ניסאן שמקורם בצפון אמריקה, אלטימה ומקסימה, פסק, ובנוסף מיקרה אינה מוצעת עוד; בקרסו ממשיכים לפעול על-מנת שיוכלו לייבא לכאן את רכב הפנאי הגדול פאת'פיינדר. ובכל זאת, אמיר בלכר, מנכ"ל ניסאן, אינפיניטי וצ'רי ישראל, אופטימי לגבי 2023 וצופה עלייה גדולה במכירות וחזרה להיקף מסירות נאה.

הדגמים החדשים של ניסאן שיגיעו לישראל ב-2023
צילום: ניצן רז

בניסאן ישראל בונים על X-טרייל שנעדר מההיצע המקומי מאז אפריל 2022. המכירות של דגם זה, הם אומרים, יימדדו באלפים. אלפיים כלים ראשונים כבר בארץ או בדרך, והיבואן מקווה שגם האספקה השוטפת של דגם זה תהיה טובה. לפי ההערכות, עיקר המכירות יהיו של  גרסת הבנזין עם 7 מקומות או זו ההיברידית כפולת-ההנעה, ואלה יהוו 80% מסך המכירות. גרסת E-פאוור 5 מקומות תיטול רק 20% מהמכירות.

בנוסף, מצפים אנשי ניסאן כאן להגדלת המכירות בקשקאי בזכות הגדלת האספקה ובעקבות הצגת גרסת E-פאוור.

ניסאן אקס טרייל
צילום: Nissan