דן כהן, המנכ"ל החדש של בטר פלייסדן כהן, מי ששימש עד לפני שנה כסמכ"ל בטר פלייס לענייני אסטרטגיה, מונה למנכ"ל זמני של בטר פלייס העולמית ובטר פלייס ישראל. הוא יתפוס את מקומו של אוון ת'ורנלי, שפרש מתפקידו רק שלושה חודשים אחרי שהחליף את שי אגסי.
אלן גלמן יקודם לתפקיד משנה למנכ"ל בטר פלייס העולמית ומנכ"ל בטר פלייס דנמרק. הוא ימשיך לתפקד כמנהל הכספים הראשי של בטר פלייס העולמית.

מהחברה נמסר שהשינויים אמורים להביא להתמקדות גדולה יותר בשווקים בהם מצויה בטר פלייס ובתשתית שהקימה, כלומר ישראל ודנמרק. זאת בניגוד לדרכו של ת'ורנלי שרצה להגיע לשיתופי פעולה עם יצרנים מגוונים במדינות רבות בעולם. לפי דוברי החברה המשאבים ותשומת הלב של בטר פלייס בימים אלו מופנים לשוק בישראל ובדנמרק, בהן הנחת התשתיות הושלמה. עוד הם מספרים שהחברה תקדם בשנה הקרובה מהלכי שיווק רחבים לחדירה לשוק הישראלי והדני וקצב המכירה בהם יואץ.
לדברי כהן: "השלמת פריסת התשתית בישראל ובדנמרק מאפשרת לנו לקחת את החברה לשלב הבא ולהתאים את התוכניות שלנו בשווקים אלו, בחבילות תמחור תחרותיות." יו״ר בטר פלייס, עידן עופר הסביר בהודעה לעיתונות: "דן כהן ואלן גלמן מביאים איתם יכולות וניסיון מהמעלה הראשונה והוכיחו זאת לאורך הדרך גם בבטר פלייס וגם בתחנות אחרות בחייהם המקצועיים. אני סמוך ובטוח שהשילוב של שניהם בהובלת בטר פלייס הוא השילוב המנצח בהצעדת החברה להגשמת יעדיה."