כמו שסיפרנו בעבר, תערוכת אוטומוטור תיפתח בחול המועד פסח הקרוב (8.4) וההכנות בעיצומן. למרות שלא הכל סגור ותמיד ייתכנו שינויים ברגע האחרון, הגיע הזמן לחשוף את הכוכבות הראשיות.
בראש הרשימה המכובדת יעמדו פרארי ומזראטי, שזמן קצר קודם יחנכו באירוע היסטורי את הסוכנות המקומית. תגענה שלוש מכוניות של פרארי – 458, קליפורניה ו-FF, ולצידן היצע מעניין של מזראטי, עם קוואטרופורטה, גראן טוריסימו סגורה ופתוחה.
גם אנשי יוניון מוטורס מכינים תצוגה מרשימה, שמסמנת חזרה בגדול של טויוטה לאירוע אחרי היעדרות ארוכה. טויוטה מתכוונת לחשוף כאן חלק מהותי מהחידושים שהיא מתכננת ל-2012 וזה יכלול את ה-GT 86 הספורטיבית, היאריס ההיברידית והאייגו. באגף לקסוס תנחת ה-LFA יוצאת הדופן יחד עם ה-GS החדשה. גם UMI יביאו תצוגה מעניינת שבראשה תעמוד קאדילק ATS החדשה, התשובה האמריקנית לסדרה 3, גרסאות הסטיישן והחמש דלתות של שברולט קרוז (לא סופי) וכמובן האורלנדו ששיווקו החל לאחרונה. צ'מפיון מוטורס, עוד יבואנית שנעדרה מהתערוכה הקודמת, מתכוונת להציג שפע חידושים, כמו פולקסווגן CC החדשה והאמארוק, אודי A4 מחודשת ואולי גם A1 בגרסת 5 דלתות, וכמובן שגם את הננסיות החדשות סיאט מיי וסקודה סיטיגו. בנוסף, ייתכן שגם סיאט איביזה המחודשת תגיע.
אוטומוטור:  ההכנות בשיאן
צילום: מנהל
חברת המזרח תציג מספר מכוניות חדשות של המותג הסיני המעניין גרייט-וול ובראשן רכב הפנאי H6 וה-C10 הקטנה. אצל לובינסקי יככבו סיטרואן DS5 ולצידה הקטנות המחודשות, ה-C1 וה-107 של פיג'ו, ה-208 החדשה והמדוברת וגם ה-508 RXH. באגף MG תוצג ה-350 החדשה והמאוד חשובה למותג.
סמל"ת תציג את הפנדה החדשה של פיאט ואילו את חברת מאיר תייצג בתערוכה רק הונדה, שתציג את הסיוויק החדשה. קרייזלר תהיה המשתתפת היחידה מקבוצת מכשירי תנועה ושם תבלוט ה-300 החדשה. קיה תציג את האופטימה החדשה בגרסה היברידית. בוואריאן מוטורס (Bavarian Motors), שהפכה לאחרונה ליבואנית הבלעדית של בראבוס וטקארט, תציג מכוניות מדוגמות של סדנאות אלה כמו גם אקזוטית מבית למברוגיני. בטר-פלייס הישראלית תתקשר את המהפכה החשמלית עם הפלונאס .Z.E המדוברת.

כפי שסיפרנו בעבר, קבוצות דלק (מאזדה, פורד, ב.מ.וו), כלמוביל (יונדאי, מיצובישי, מרצדס) וקרסו (רנו, ניסן, אינפיניטי) ומספר מותגים נוספים לא ישתתפו באירוע הפעם.