פולקסווגן בלו-ספורטעם שאיפה להפוך לקונצרן הרכב מס' 1 בעולם עד 2018, מן הסתם יש באמתחת פולקסווגן תוכניות מרחיקות לכת. מה יקרה ב-8 השנים הקרובות עוד קצת מוקדם לנבא, אבל הצלחנו להביא בפניכם את העדכונים, החידושים והתוכניות לשנה הקרובה ולפי המסתמן, הקונצרן הגרמני רציני ביותר לגבי כוונותיו.

פולקסווגן ג'טה: בתערוכת ניו-יורק הקרובה תערוך פולקסוגן ג'טה החדשה את הופעתה הציבורית המלאה. בספטמבר כבר יחל השיווק בארה"ב וככל הנראה ברבעון הראשון של 2011 גם בישראל. גרסת קופה עליה נרמז באופן ברור במכונית התצוגה New Compact Coupe, צפויה להיחשף רשמית לכל המאוחר בשנה הבאה.
פולקסווגן טוראן: החודש תחל מכירת פולקסווגן טוראן המחודש באירופה. מחליף של ממש צפוי רק בעוד שנתיים לכל הפחות.
פולקסווגן פאסאט: כפי שכבר סיפרנו לכם, פולקסווגן פאסאט החדשה תושק בפריז באוקטובר. החל מנובמבר יחל השיווק (באירופה תחילה) הן של הסדאן והן של הסטיישן (Variant) המאוד פופולארית.
פולקסווגן איוס: הקבריולה המבוססת על פולקסווגן גולף, מיוצרת מאז 2006 ותזכה למתיחת פנים במהלך 2011. הדגם המחודש צפוי לעבור שדרוג משמעותי, כדי לבדל אותו מגרסת קבריולה נוספת המתוכננת לגולף ושתושק במאי 2011.
פולקסווגן טיגואן: באמצע 2011 מתוכננת לכביש-שטח הקומפקטי מתיחת פנים. פרטים מלאים עוד לא ידועים.
פולקסווגן חיפושית: דור שני לחלוצת ז'אנר הרטרו המודרני, תגיע לשווקים באמצע 2011. גרסת קבריולה אמורה להגיח כשנה מאוחר יותר.
פולקסווגן אפ (UP): במהלך 2011 תושק הגרסה הסדרתית של הקטנה החדשה, ממשיכת דרכה של הלופו. בתחילה תשווק גרסת 3 דלתות, במהלך 2012 יצטרפו להיצע גרסאות קבריולה וחמש דלתות.
פולקסווגן רודסטר (שם זמני): מכונית התצוגה בלו-ספורט, שנחשפה בינואר 2009 בדטרויט, עברה את כל האישורים הנדרשים לקראת ייצור. תחילת הייצור, כמתחרה למאזדה MX-5, מתוכננת ל-2011. בעתיד ייתכנו גם גרסאות אודי ופורשה.