ניסאן קשקאי המחודששוק הפנאי מתחמם. זמן קצר לאחר נחיתתו של יונדאי ix35 בישראל, קרסו משיבה מלחמה עם גרסה מחודשת של ניסאן קשקאי. זה קורה, בדיוק כמו שצפינו, שבועות ספורים לאחר השקת הגרסה המחודשת לקשקאי 7 מקומות. רכב הפנאי הקומפקטי של ניסאן היה הנמכר ביותר מסוגו בישראל בשנה שעברה, תוך שהוא דוחק לאחור מתחרים דוגמת טויוטה ראב4, יונדאי טוסון, מיצובישי אאוטלנדר ודומיהם.

עיקר השינוי לקשקאי הוא קוסמטי, ומתמקד בחזית שהפכה אגרסיבית וכוחנית יותר. יחידות התאורה הקדמיות, הפגוש, הסבכה הקדמית ומכסה המנוע הוחלפו ויוצרים כעת מראה גברי ובולט יותר. גם יחידות התאורה האחוריות הוחלפו, והקשקאי קיבל חישוקים נאים וגדולים יותר בגרסאות המצוידות.

פנים הרכב, כולל המחוונים, עבר אף הוא שינויים קלים. בניסאן מציינים תצרוכת דלק ופליטת מזהמים נמוכות מבעבר, בין היתר הודות לשיפור אווירודינמי. הם גם מספרים על שינויים קלים בכיול המתלים ובבידוד הרעשים.

כמו בעבר, הקשקאי יוצע עם הנעה קדמית (לעומת אחיו הארוך שמוצע עם הנעה כפולה) ושלוש רמות גימור. מחיר הגרסה הבסיסית נותר דומה – 159,000 שקלים. הגרסאות המצוידות התייקרו ב-3,000-5,000 שקלים, בגלל תוספת גג זכוכית פנוראמי. מחירן יעמוד על 175,000 ו-188,000 שקלים.

כדאי לזכור שלתחום הפנאי יצטרף תוך זמן לא רב גם ניסאן ג'וק, רכב פנאי קטן שהמתחרה העיקרי שלו הוא סקודה יטי.