אחרי שהתרשמנו לפני כשנתיים מדגם התצוגה שקדם למריבה הגיע זמנה של המכונית הסדרתית לחשוף את פניה. אופל מריבה החדשה תוצג אמנם רק במרץ במסגרת תערכות ז'נבה, אך באופל לא יפספסו הזדמנות למשוך את אור הזרקורים לקטנה החדשה שלהם כבר עכשיו.

המאפיין הבולט של המכונית הנן דלתות ה"התאבדות" האחוריות (ניתן להתרשם מהתמונות) אשר הנן בהחלט תצורה נדירה בעולם הרכב, ודאי שבייצור סדרתי-המוני (ולא, המאזדה RX8, הרולס רויס פאנטום או הגוסט אינן נחשבות מיוצרות בייצור המוני ממשי). הדלתות נפתחות כמעט עד כדי 90 מעלות לאחור ומאפשרות כניסה ויציאה קלות ונוחות ליושבים מאחור, וזאת כמובן ללא ויתור על קורה B. הדלתות האחוריות גם יכולות להיפתח ללא קשר למצבן של הדלתות הקדמיות. בכדי למנוע סכנה של פתיחת הדלתות תוך כדי נסיעה, לא ניתן לפתוח הדלתות האחוריות אלא בעצירה מוחלטת.

אחרי שגמרנו להתמקד בדלתות המיוחדות, נוכל לציין כי רבים מסממני העיצוב שראינו במכונית התצוגה עברו אל הגרסה הסדרתית. המריבה החדשה מזכירה מאד את מוצאה המשפחתי עם חזית כשל האסטרה החדשה והאינסיניה כאשר במבט צד החלון האחורי הנמוך מחלון הצד של הנוסעים מאחור שובר את הקו המקובל ונועד לייצר תחושת גודל.

תמונות מלאות של הפנים טרם נחשפו, אך זה אמור להיות חדשני ובעל מעוף ולשאוב מאפיינים רבים מדגמים אחרים בקונצרן. איכות החומרים משופרת אף היא – כך מובטח. המושבים יכולים לנוע על מסילה לשם הגדלת מרווח הרגליים או לחילופין שטח האחסון, תאי אחסון פזורים ברחבי התא והמושבים האחוריים נבלעים לגמרי ברצפת הרכב עם קיפולם, יוצרים שטח הטענה שטחו ונטול מכשולים.

מגוון המנועים יכלול גרסאות בנזין ודיזל החל ב-75 כוח-סוס ועד 140, כאשר כל ששת המנועים יצויידו במדגש טורבו. גרסת "אקו" חסכנית במיוחד תוצע בהמשך. שיעור פליטת המזהמים צפוי להיות נמוך עד כדי 15-20 אחוז מהגרסאות הנוכחיות, אולם לא נמסרו נתונים רשמיים.

המכונית תוצג כאמור בתערוכת ז'נבה ותחילת מכירה באירופה מיד לאחר מכן.