מי שעוקב אחרי מדורי הרכילות יודע כי קשה לעקוב אחרי הזמר עומר אדם, אבל אי אפשר להחמוק לנצח מהרדאר – בטח לא במדינה קטנה כמו שלנו. אז כן, בסופו של דבר הצלחנו לחשוף טפח נוסף בנוגע לזמר המפורסם, וגילינו את סוג הרכב שבחר לעצמו הזמר הצעיר – וגם את כלי הרכב של חברי פמלייתו.

View this post on Instagram

I’m in Miami Beach...🎼🕺🏻🔥

A post shared by Omer Adam (@omeradam10) on



View this post on Instagram

🇬🇧🚙

A post shared by Omer Adam (@omeradam10) on









אם כן, הרכב בו נוהג אדם (25) הוא מסוג פורשה פאנאמרה – מכונית הפאר של פורשה. אדם מחזיק בגרסה ההיברידית של הדגם, משנת 2018, המצוידת במנוע בנזין 2.9 ליטר עם שני מגדשי טורבו וגם במנוע חשמלי, להם הספק משולב של 462 כ"ס; את הסוללה החשמלית יכול להטעין אדם דרך עמדת טעינה הנמצאת בביתו.

סלבס על גלגלים – זה הרכב שעומר אדם בחר


חוץ מזה, לפאנאמרה ההיברידית יש תיבה היא רובוטית דו-מצמדית עם 8 הילוכים והנעה כפולה. מחיר התענוג – החל מ-795,000 שקלים, לפני תוספות והנחת סלב. זו, אגב, הגרסה הזולה ביותר של פאנאמרה, וגם הגרסה הנמכרת ביותר של הדגם בישראל ב-2018.

הפורשה ההיברידית איננה ההיברידית היחידה בסביבתו – גם למנהל האישי שלו, אסף אטדגי, יש רכב היברידי נטען, אם כי צנוע יותר: מרצדס C קלאס היברידית (C350e), ששוויה כ-330,000 שקלים 'בלבד'.












לאחיו הצעיר של עומר, רועי אדם (21), אין מכונית היברידית, אבל מצבו ממש בסדר – ברשותו אודי A5 קופה חדשה, בגרסת 2.0 ל' טורבו, בשווי של כ-400,000 שקלים, אותה קיבל לאחרונה כמתנת יום הולדת מאחיו הגדול.














מי שפחות בסדר (בינתיים) הוא האח הצעיר והזמר העולה, גל אדם (17), שקיבל לאחרונה את רישיון הנהיגה שלו ומתנייד ביונדאי i20 ישנה (ששירתה גם את שני אחיו הבוגרים) – אבל צריך להתחיל איכשהו, ומשם להגיע לפורשה.