המתחם החדש של אוטו דילחברת הטרייד-אין, אוטו דיל חונכת אתר מכירה גדול וחדש בבני-ברק, ליד קניון רמת גן. מדובר באתר חדש ומודרני שעד לפני שלוש שנים שימש כממגורות (מחסני דגן). האתר החדש, אשר נבנה בהשקעה של 50 מליון ש"ח, מתפרס על פני 12 דונם ובו תמצאו 2,000 מ"ר של משרדים, אולם תצוגה ואולמות מקורים למסירה ללקוח. הכוונה, לפי בעלי החברה, היא לקחת אותה לעשור הבא במתן שירות טרייד-אין ומכירת רכב משומש וליצור חווית קניה מקבילה לזו המתקבלת ברכישת מכונית חדשה.

אוטו דיל הוקמה ב-97' על ידי מאיר אוחיון ותומר דותן ונמצאת בבעלות משותפת עם 'אלייד' (חברת האם של צ'מפיון-מוטורס יבואנית קבוצת פולקסווגן). החברה משמשת כערוץ הטרייד-אין הרשמי של צ'מפיון מוטורס (אודי, פולקסווגן, סקודה וסיאט) כמו גם של אלפא רומיאו ופורשה ובתוכניותיה מתן שירותים ליבואניות רכב נוספות. אגב, עבור צ'מפיון מוטורס היא גם משמשת כערוץ לשיווק כלים שכבר נמצאים בארץ 12 חודשים, למבצעים ולימי מכירה בסגנון שלם-וסע.

בשנה האחרונה רשמה החברה גידול של כ-10% במכירות ל-6,200 כלים בשנה ומגמת הגידול אמורה להישמר. לפי אנשי אוטו דיל שוק היד-שנייה משקף כיום מכירות של כ-350,000 כלים בשנה. רובם, כ-70%, מתבצעים עדיין בשיטת מוכר-קונה הישנה ורק 10% דרך רשתות הטרייד-אין והסוחרים המורשים (20% נוספים מבוצעים על ידי חברות הליסינג). ואולם בחברה מאמינים שמהלכים כמו הקמת המרכז החדש יתרמו לשדרוג הענף ולהיפוך מגמות, כך שתוך עשור תהיה עיקר מכירת הרכב המשומש דרך רשתות כמו שלהם. אנשי אוטו דיל מבטיחים שקיפות מלאה של היסטורית הרכב, אחריות (בין חצי שנה לשנה) ואפשרות להבטחת קניה חוזרת (Buy Back).

אנשי אוטו דיל גם נדבו מספר פרטי טריוויה בהשקת האתר החדש. למשל: העלות הממוצעת של רכב שנמכר דרכם היא כ-120,000 ש"ח ושכלי הרכב היקר ביותר שמכרו היה אודי 8R (חדש) במחיר של 1,250,000 שקלים. רכב דומה מיד שנייה נמכר על ידם ב-850,000 שקלים – כאשר מחיר המחירון עמד 950,000 שקלים. לפי אוטו דיל מחירי המחירון של לוי יצחק ריאליים למדי כשמדובר בדגמים יפנים מבוקשים וקצת פחות כאשר מדובר במכוניות איטלקיות וצרפתיות. ואולם כאשר מדובר במכוניות יוקרה, מחירי השוק נמוכים יותר ובאופן משמעותי, מהמחירון. הם גם ספרו על כך שכרגע יש דרישה גדולה למדי לכלים מיד-ראשונה בבעלות פרטית. כלים כאלה נמכרים לעיתים במחיר מחירון "מלא" – כלומר פער מחיר של לפחות 10%-15% לעומת רכב מקביל מליסינג. לטענתם כרגע גם לא רואים את השפעת ירידת שער האירו בשוק המשומשות מכיוון שהשוק אינו "מוצף" בכלי רכב.