בשנת 2023 יהיה לב.מ.וו ישראל היצע נרחב יחסית של דגמים בקצה העליון של עולם המכוניות בישראל. היצע זה מבטא את המדיניות של היצרן הבווארי לפעילות גם בתחומים של מותגים אקסקלוסיביים ממש.

שלושה דגמים
ב.מ.וו השיקה את סדרה 7 החדשה, הציגה בישראל את המהדורה החשמלית שלה, i7, ויחידות ראשונות יעלו על הכביש עם תחילת 2023. לקראת אמצע השנה יגיעו לכאן גם הגרסאות ההיברידיות-נטענות. הדגם החדש מכוון גבוה מקודמיו ועושה זאת באופן מופגן – גם בעיצוב נוכח, גם דרך הממדים המגודלים (בייחוד הגובה), ומאפשר להדגיש זאת עם צביעה דו-גונית כמו בדגמי רולס רויס.

במהלך הרבע הראשון של 2023 יחל השיווק של X7 המחודש, שעבר בין השאר שינויים בהופעה החיצונית שלו שנעשו באותה רוח, ולאלה נוספה סביבת נהג משופרת בהתאם.

אמנות על גלגלים: ​ב.מ.וו מכוונת גבוה
צילום: BMW

בהמשך יגיע לכאן דגם הפנאי הגדול XM – ייחודי עם הסימול 'M', ללא מקביל בקו הרגיל של דגמי ב.מ.וו, עם מערך היברידי-נטען ונתונים מרשימים ביותר (653 כ"ס, 81.5 קג"מ) מפרט וכיול ספורטיבי.

רכב אחד
כיאה לשנה כזו, ב.מ.וו ישראל מציעה למכירה גם מכונית ייחודית אחת. זוהי 850 גראן קופה אחת מתוך מהדורה מוגבלת של 99 יחידות כאלה שעליה חתום האמן ג'ף קונס.

אמנות על גלגלים: ​ב.מ.וו מכוונת גבוה
צילום: BMW

הטיפול בסדרה 8 זו דומה למה שנעשה בדגמי ב.מ.וו במסגרת סדרת 'מכוניות האמנות' (Art Cars), אלא ששם מדובר רק ביחידה אחת החתומה על-ידי האמן שעיצב ויצר אותה.  

הסדרה הזאת הוצגה בתחילת 2022, ולפי ב.מ.וו עברה תהליך התאמה מקיף ביותר שדרש 285 שעות עבודה לכל רכב, וכלל צביעה שנעשתה על-ידי ג'ף קונס גם בתוך הרכב.

אמנות על גלגלים: ​ב.מ.וו מכוונת גבוה
צילום: גדי סיירה

יחידה אחת מאותה מהדורה מוגבלת מוצעת כעת בישראל ומחירה 2.5 מיליון שקלים. זה מחיר גבוה בהרבה ממחיר הרכב הסדרתי (905,000 שקלים), אבל רכב כזה יזכה מיד עם קנייתו למעמד אספני.

ג'ף קונס כבר שיתף פעולה עם ב.מ.וו כאשר עיצב את המכונית ה-17 בסדרת 'Art Cars'. היה זה ב-2010 עם M3 בגרסת GT2 שהתחרתה בלה מאן. בתוך המכונית החתימות של האמן הידוע ושל מנכ"ל ב.מ.וו אוליבר זיפצה.

אמנות על גלגלים: ​ב.מ.וו מכוונת גבוה
צילום: BMW