במסגרת בקרת האיכות של היצרניות פיג'ו וסיטרואן, קבוצת לובינסקי, יבואנית מותגים אלה לישראל, מפרסמת קריאה לתיקון ל-405 כלי רכב משלושה דגמים של היצרניות האלה.

הקריאה מופנית ל-245 כלי רכב מסוג פיג'ו 3008, ל-123 כלי רכב מסוג פיג'ו 5008 ול-136 כלי רכב מסוג סיטרואן C5 איירקרוס המצוידים במנוע DV5R ונמסרו בין פברואר 2023 לנובמבר 2023. אלה מוזמנים להגיע למרכזי השירות על-מנת לעדכן את תוכנת מחשב המנוע בשל סיכוי לפליטת מזהמים מעבר לתקן היצרן. משך זמן העבודה הצפוי כשעתיים.

הודעה כתובה תשלח בדואר ישראל  לכל בעלי הרכבים הרלוונטיים. לבדיקה אם מספר הרישוי של הרכב כלול בקריאה, יש להיכנס לאתר הרשמי, או לחילופין לצלצל למוקד השירות של היבואנית בטלפון *3038.

קריאה לתיקון (Recall) לרכבי פיג'ו וסיטרואן
צילום: יובל לוי

התיקון יתבצע ללא תשלום במרכזי השירות המורשים מטעם קבוצת לובינסקי. ניתן לקבל את רשימת מרכזי השירות בפנייה למוקד שירות הלקוחות או ברשימה המפורסמת באתר האינטרנט. יש לתאם מראש מול מרכז השירות את מועד ביצוע העבודה.

חשוב לשים לב כי כל פעולה הקשורה בקריאה לתיקון, ובכלל זה בדיקה, תיקון או החלפת רכיב, מבוצעת ללא כל תשלום מצד בעל הרכב.

התקנות בישראל מחייבות את בעל הרכב להביאו לתיקון בתוך שישה חודשים מיום פרסום הקריאה. בעל רכב שלא ייענה לקריאה לתיקון, לא יוכל לחדש את רישיון הרכב, לבצע מבחן רישוי שנתי ("טסט") או להעביר בעלות.

קריאה לתיקון (Recall) לרכבי פיג'ו וסיטרואן
צילום: רונן טופלברג