מזראטי גיבלי החדשה באירוע ההשקההיום בבוקר השיקה אוטו איטליה, יבואנית מזראטי בישראל, את מזראטי גיבלי, הקטנה והזולה בהיצע של היצרנית. מזראטי גיבלי תתחרה בגרסאות הבכירות של מכוניות הסאלון המוכרות כגון ב.מ.וו סדרה 5, מרצדס E-Class, יגואר XF ואודי A6.
העיצוב של מזראטי גיבלי ממשיך בקו שהוצג עוד עם מזראטי גראן-טוריסמו ומציג דמיון לאחות הגדולה מבית – מזראטי קוואטרופורטה. הגיבלי היא מהגדולות בקבוצה ומשתרעת לאורך של 497 ס"מ. בסיס הגלגלים עומד על כ-299 ס"מ. מזראטי בהחלט הצליחה ליצור מכונית בעלת נוכחות, מה שבטח יקסום לחלק מהקונים הפוטנציאלים.
מזראטי גיבלי החדשה תוצע עם אבזור נדיב כבר בגרסת הבסיס שתכלול מושבים קדמיים חשמליים ומרופדי עור, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מערכת מולטימדיה מקורית מבית מזראטי, חיישני תאורה וגשם, ריפוד ודיפוני עור בתא הנוסעים, בקרת אקלים מפוצלת, בקרת שיוט, מפתח חכם, חישוקי 18 אינץ', שבע כריות אוויר ועוד.
מזראטי גיבלי החדשה תשווק בארץ עם שני מנועי הבנזין החדשים של היצרנית ואפשרות להנעה כפולה. גרסת הבסיס תעשה שימוש במנוע 3.0 ליטר V6 מוגדש המספק 330 כ"ס ו-50.1 קג"מ ותאיץ ל-100 קמ"ש בכ-5.6 שניות. גרסת ה-S הבכירה תעשה שימוש במנוע V6 כפול מגדשים בנפח 3.0 ליטר המספק 410 כ"ס ו-56 קג"מ ב-1,750 סל"ד שיאיץ את הגיבלי ל-100 קמ"ש בכ-4.8 שניות. אוטו איטליה מציינת כי במידה ותהיה דרישה מצד הלקוחות יישקל שיווק של דגם הדיזל. כל הגרסאות משודכות לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 יחסי העברה. המחירים יתחילו בכ-590,000 שקלים.
מזראטי גיבלי החדשה היא המזראטי הראשונה שמושקת בישראל לאחר השתלטות אוויס על אוטו איטליה. יואב הורוביץ, מנכ"ל אוויס ויו"ר אוטו איטליה, הצהיר כי יחד עם הגיבלי ועוד דגמים שיוצגו בעתיד הם מקווים להגיע לכמות מכירות שנתית של כ-250 כלי רכב.