לאחר שהוצגה פולקסווגן פולו החדשה, שזכתה בתואר מכונית השנה באירופה, ונחשפה גרסת ה-GTI שלה בתערוכת ז'נבה האחרונה מגיע תור הגרסה הפחות זוהרת של הפולו עבור השווקים המתפתחים. בימים אלו חושפת פולקסווגן לראשונה את גרסת הסדאן של הפולו שטיזר ראשון שלה נחשף לפני מספר שבועות. החשיפה המלאה תערך בתערוכת מוסקווה הקרובה.
גרסת הסדאן זהה לפולו המוכרת למעט האחוריים המגודלים שהושתלו בה. פולקסווגן לא מסרה נתוני מידות אך ניתן לראות בתמונה שתוספת האורך המשמעותית באה לידי ביטוי בעיקר בתא המטען. היא גם תוצע בשתי רמות גימור, אולם רק הבכירה בהן תכלול 4 כריות אוויר ומערכת ESP.

על מנת לחסוך בעלויות ולהציע מחיר אטרקטיבי לא תצויד הפולו סדאן במנועי ה-TSI ובמקום היא עושה שימוש במנוע 1.6 ליטר המוכר של פולקסווגן המספק 105 כ"ס. המנוע יוצע עם תיבה ידנית עם חמישה הילוכים או אוטומטית רגילה עם שישה הילוכים. על תיבת ה-DSG ויתרו גם כן מטעמי חסכון.
למרות שהשילוב בין תא מטען מגודל ומנוע 1.6 עם תיבה אוטומטית אמור להיות אידיאלי עבור השוק הישראלי לא ברור עדיין עתידה המקומי של הפולו סדאן; בין היתר כי פולקסווגן אינה מציינת אם תעביר את המכונית את התקינה האירופית הנדרשת. בינתיים הושקה הפולו סדאן עבור השוק הרוסי בלבד כאשר בעתיד צפויה להגיע לשווקים מתפתחים נוספים בהודו, דרום אפריקה ודרום אמריקה.