מרצדס ישראל תסיים את שנת 2022 עם שיא מכירות היסטורי למותג, 4,049 מכוניות, נתון המהווה גידול של 19% לעומת זה שהושג בשנה שעברה. בנוסף, נתח השוק של המותג גדל מעבר לכך, על רקע ירידה של 6% במכירות של מותגי היוקרה. גילי פריאנטה, מנכ"ל מרצדס ישראל הביא נתונים אלה עם השקת GLC החדש, והוסיף כי כ-20% מהמכירות היו של רכב חשמלי.

מרצדס ישראל שואפת כמובן להגדיל את המכירות גם ב-2023, גם בזכות דגמים חדשים ומחודשים, גם בעזרת הגדלת האחריות המלאה משלוש לארבע שנים – שנתיים של היצרן אליהן יצטרפו שנתיים של היבואן – ועד מאה אלף קילומטרים.

הנעה מסורתית
מרצדס תחל לייבא את גרסת AMG43 של דגם הפנאי החדש שהושק זה עתה, GLC, ושיווק בפועל יהיה עם תחילת הרבעון השני. ברבעון שלאחר מכן תגיע לכאן גרסת הקופה של דגם הפנאי הזה.
דגם חדש שיגיע לכאן במחצית 2023 הוא E קלאס בדור החמישי שלו. דגם חדש נוסף שיגיע בקיץ הוא CLE קופה, שיחליף את גרסאות הקופה הן של C קלאס והן של E קלאס. מאוחר יותר תגיע לכאן גם הגרסה הפתוחה של CLE.

התנופה של מרצדס - מה מחכה ב-2023?
צילום: מרצדס

בגזרת הדגמים המוכרים מתוכננת להגיע ממש בקרוב A קלאס המחודשת, ובגרסתה ההיברידית-נטענת טווח מוגדל בחשמל בלבד. באמצע השנה אמורה להגיע גם CLA המחודשת כמו גם B קלאס שתוצע לשוק המוניות. לקראת הסתיו יגיעו לכאן גרסאות מחודשות ל-GLE ול-GLE קופה.

הנעה חשמלית
בתחילת 2023 יגיע לכאן דגם הפנאי החשמלי הגדול מאוד והמפואר לא פחות, EQS SUV שיש לו שבעה מקומות. באמצע השנה יצטרף אליו דגם הפנאי הקטן ממנו החולק אתו אותה רצפת EVA, הלא הוא EQE SUV. בסוף 2023 יגיע לכאן רכב השטח הכל-חשמלי החדש, EQG, שהוכרז לא מכבר.

התנופה של מרצדס - מה מחכה ב-2023?
צילום: מרצדס