סוזוקי רגינהעם שם שמעלה נשכחות אודות דודות פולניות (או רומניות, לא עקרוני) ועיצוב ש... טוב, לא נדבר על טעם או ריח רק נציין שגם הוא מתאים לשם, מציגה סוזוקי את אחד הדורות העתידיים של הסוויפט. או לפחות – את חזונה לגבי מכונית העתיד שלה. כך רואים בסוזוקי את עתיד הסופרמיני כאשר הפואנטה העיקרית אותה ביקשו להדגיש עם הקונספט הוא המשקל שניתן – תרתי משמע, למשקל, וסעיף צריכת הדלק. בסוזוקי קושרים בין שני הפרמטרים הללו ורואים בהם את הכיוון העיקרי במכוניות בעתיד. מנוע בנזין קומפקטי (אין פרטים) משחרר לא יותר מ-70 גרם CO2 לק"מ ומתיימר לגמוע כ-33 ק"מ על כל ליטר דלק. בסוזוקי טוענים ששימוש בחומרים קלים ובשיטות בנייה מתקדמות הכוללות בין היתר שימוש בדבקים מתקדמים ובחומרים פלסטיים קלים, יחד עם עיצוב אווירודינאמי אופטימאלי מביאים לנתונים אלו. הרגינה שוקלת 730 ק"ג בלבד ולמרות ממדים של סופרמיני נתון המשקל בהחלט שייך לקטגוריה קטנה עוד יותר.

הרגינה קונספט לא רק מעבירה את חזונה של סוזוקי לגבי העירונית העתידית, אלא גם – וזה כבר יותר מטריד – קווים עיצוביים עתידיים. עדיין מדובר בגישוש ובחינת תגובות הקהל, אבל אין ספק שמדובר בעיצוב ייחודי שיהיה מעניין מאוד לראותו הופך לגיזרה העתידית של גרסאות קונבנציונאליות והמוניות יותר של היצרנית היפנית. דווקא הגישה הפשוטה וריאליסטית יותר, לגבי הדרך בה ניתן לחסוך לא מעט דלק וזיהום, מראה על חזון שבהחלט אפשר ליישמו.