התערוכה הבינלאומית ה-80 של ז'נבה תפתח שעריה ב-4 למרץ ותמשך עד ה-14 לחודש במרכז הירידים הגדול בז'נבה. התערוכה נחשבת לאחת החשובות בקרב יצרניות הרכב, בדגש על יצרניות הרכב האירופאיות, הרואות בה כתצוגה במגרשם הבייתי.
התערוכה השנה תערך לאור התאוששות עולם הרכב לאחר שנתיים לא קלות ועל רקע פרשיית הדוושות של טויוטה. כ-250 חברות ומציגים מ-30 מדינות שונות – בינהן יצרניות רכב, סדנאות שיפורים ויצרניות אביזרים – יציגו השנה קרוב ל-1,400 מוצגים שונים בשטח שיתפרס על כ-78 אלף מטר מרובע. 10,000 עיתונאים ונציגי מדיה שונים יהיו נוכחים הכ-65 מסיבות עיתונאים אשר תחלנה החל מה-2 למרץ (בימים הסגורים לעיתונאים בלבד).

מארגני התערוכה משערים כי את אולמות התצוגה ייפקדו מעל ל-650 אלף מבקרים. אנחנו נעדכן בפרסומים הקשורים לתערוכה בכל עת ולכן ממולץ לכם לעקוב אחרינו!
שעות וימי פתיחה
בין ה-5 ל-15 במרץ. בימים שני עד שישי שעות הפתיחה 10:00 עד 20:00, ובימי שבת וראשון מ-9:00 עד 19:00.
מחירים
מבוגרים ישלמו 14 פרנק שוויצרי; ילדים עד גיל 6 ופנסיונרים 8 פרנק שוויצרי. אם התארגנתם בקבוצה של מעל 20 ועד 100 איש תשלמו 9 פרנק שוויצרי לאדם. אגב, אלו אותם מחירים כפי שהיו בשלוש השנים האחרונות!
אופן הגעה
ממרכז העיר שירותי התחבורה הציבורית של ז'נבה (TPG) זמינים לרשותכם. הקווים המגיעים למתחם התערוכה הם 5, 10, 13 (בקו זה צריך להחליף לקו 5), 15, 23 ו-28.
לבעלי מכוניות, מהכביש המהיר A1 המגיע סמוך לאתר יש לעקוב אחרי השילוט המוביל ל- Palais des Expositions, GENEVA PALEXPO.
תחנת הרכבת של נמל התעופה ז'נבה, נמצאת במרחק הליכה מאולמות התערוכה.
חניה
במתחם התערוכה יופעלו מספר חניוניםP-49, P-48, , IMPLÉNIA וחניון P - ZSCHOKKE . שירותי הסעות יעמדו לרשות החונים רחוק במשך כל שעות הפתיחה. מתחם חניה לנכים נמצא בחניון 11-P התת קרקעי, למידע נוסף, טל: 1111 761 22 41+
מארגני התערוכה יחד עם פיז'ו מארגנים הגרלה בקרב באי התערוכה אשר הפרס הראשון לעונה על שתי שאלות קלות הנו פיז'ו 3008. מעוניינים להשתתף? סעו לתערוכה.
א אינפיניטי FX דיזל – דיזל ראשון למותג היוקרה
אודי A1 – רכב הפרימיום הראשון שייכנס לקטגורית המיני (גם בוידאו)
אודי RS5 – גרסה קרבית ל-A5
אופל מריבה – מוביל נוסעים חדש
אלפא רומיאו ג'ולייטה – מחליפת ה-147
ב ב.מ.וו X5 – מנועים חדשים ושיפוץ קוסמטי קל
ב.מ.וו אקטיב-E קונספט –החשמלית הראשונה של ב.מ.וו
ד דאצ'יה דאסטר – רכב פנאי-שטח במחיר שפוי
ה הונדה 3R-C – ניידות אישית חשמלית תלת-גלגלית עתידית
הונדה CRZ – קופה היברידית
ו וולוו S60 החדשה – דור חדש למשפחתית הגדולה

י יגואר XKR – חתולה רותחת
יונדאי i-flow קונספט – הצצה לסונטה הבאה
ל לוטוס אליז – שינויי עיצוב קלים לספורטיבית הקטנה והאייקונית
למבורגיני גאייארדו LP570 סופרלג'רה – הגאייארדו האולטימטיבית
לקסוס CT200h – התשובה של לקסוס לאודי A3 וב.מ.וו סדרה 1
מ מאזדה 5 – דור חדש למוביל הנוסעים הפופולארי
מאזדה 6 – מראה מעודכן ומנוע 2.0 ליטר חדש
מיני קאנטרימן – מיני יורדת לשטח
מיצובישי ASX – התשובה של מיצובישי ליונדאי טוסון, טויוטה ראב4, קיה ספורטאז' וכו'
מרצדס F800 סטייל – הצצה לC קלאס הבאה (גם בוידאו)
נ ניסאן ג'וק – רכב פנאי קומפקטי חדש בעיצוב נועז
ניסאן מייקרה חדשה – דור חדש לעירונית הקטנה
ניסאן קשקאי – עדכון קוסמטי מבפנים ומבחוץ
ניסאן פאת'פיננדר – רענון קוסמטי ומנועים מעודכנים
ניסאן נווארה – מראה מעודכן ומנועים חדשים
ס סובארו אימפרזה XV – כאילו פורסטר?
סיאט איביזה ST – סטיישן להמונים
סיאט IBE – עירונית חשמלית
סיטרואן סרוולט – חשמלית למסלול? (כולל וידאו)
סקודה פאביה – מראה מחודש ומנועים חדשים
סקודה פאביה RS – גרסה קרבית של הפאביה
סקודה רומסטר – עדכון קוסמטי ומנועים חדשים

פ פולקסווגן טוארג חדש – דור חדש לרב המכר הישראלי
פולקסווגן פולו GTI – גרסה חמה... עם 180 כ"ס אך בלי תיבה ידנית
פולקסווגן שראן – מוביל נוסעים חדש והפעם בלי עזרה מפורד
פולקסווגן קרוס-גולף – שטח קצת פחות קטן
פורד מונדיאו – מראה מחודש ומנועים חדשים
פורד גלאקסי ו-S מקס – עדכון קוסמטי ומנועים משודרגים
פורד פוקוס סטיישן חדשה – דור חדש למשפחתית (גם בוידאו)
פורשה קאיין חדש – דור חדש עם בשורה היברידית
פורשה 911 טורבו S – עוד כוח
פורשה 918 ספיידר – קונספט אקזוטית המשלבת ביצועים וידידותיות לסביבה
פיאט 500C אבארת' – קטנה, פתוחה ושובבה
פיג'ו 5by – כך תיראה מחליפת ה-407
פיג'ו SR1 – קונספט היברידית הרומז על מראה פיג'ו בעתיד
פרארי 599 היברידית קונספט – חווית נהיגה חדשה
ק קיה ספורטאז' חדש – דור חדש לרכב השטח הקוריאני
ר רינספיד UC פרשנותה של הסדנה לרכב חשמלי קומפקטי
רנו ווינד – הגרסה הפתוחה של הטווינגו
רנו מגאן CC – המגאן מאבדת את הראש